[Audio] Broshan & Deuce - Fuck Dom (Im on one RMX)
Broshan & Deuce - Fuck Dom (Im on one RMX) Ladda ner låten här: http://www.mediafire.com/?r9he31nvv8oo2kj www.broshan.com Remix på "DJ Khaled ft. Drake - Im on one" Text: Vers1: (Deuce) 10 år i gamet utan framgång.. Deuce i ditt ansikte, klart ja säger fuck dom.. Till alla dom hävdar att dom hjälpte mig, sluta spela hjälte gubben säg de bara face 2 face.. för häromkring är ganska många avundsjuka.. när du tar dig fram, vill dom bara se dig sluta.. Men jag e arrogant, alltid stadig på min vakt.. ser din status på FB, citera de som Deuce har sagt.. yeah, allt ja bryr mig om är de ja kämpar för.. krossar alla murar om du jiddrar med mitt leverbröd.. För Gbg stad är de jag lever för.. Gasen i botten tills jag vet att de e kört.. Eyyy, de klart ja grindar, måste tjäna cash.. i dessa knas tider kommer ingeting belash.. men du har sålt din själ, till djävulen o hamnat där.. ingen dör oskuld, för alla fuckar alla här.. Refräng: skiter i vem fan du är, skiter i va fan du gjort.. allt bryr mig om är de ja kämpar för, ja satsar stort.. så säg va fan du vill, ja pallar inte bry mig.. om du feelar de ja säger, så upprepa FUCK DOM.. Ey Ey när vi säger FUCK DOM.. Ey Ey, vi säger FUCK DOM.. Ja skiter i vem fan du är, skiter i va fan du gjort.. allt bryr mig om är de ja kämpar för, ja satsar stort.. FUCK DOM EYY, VI SÄÄGER.. FUCK DOM Vers2: (Broshan) Dom säger Sam... vad har hänt med din grej.. Grindar du än? du har fett me delay.. Mycket har hänt men micken e värmd.. Kaliber i min käft å de luktar bränt.. Du lägger rappen på hyllan, ja lägger rappen som hyllas.. Å hela Sverige förbryllas, när dom hör min grej.. Har varit bizzy, lever upp till mitt artistnamn.. Många trodde ja va över så dom tänkte fritt fram.. Knappast! Mannen du kommer bli fuckad.. För Första platsen e paxad, för ingen jävel tacksam.. Som jag hjälpt fram.. Du e temporär, jag har eld å själ.. För ingen i världen kan släcka de här.. Se å lär dig, vem som e äkta.. Detta game de finns inget att hämta.. Men ändå lägger jag ner tid å min själ på de.. Sena nätter, trötta ögon, svär du ser på mig.. Jag tog trappan dom tog hissen men de lugnt jag vet.. För ärlighet varar längst, du kommer falla ner.. För jag har krigat fram ända sen jag var 13 bast.. Blev 20 snabbt, men står här utan skivkontrakt känner ba att ja.. Refräng: skiter i vem fan du är, skiter i va fan du gjort.. allt bryr mig om är de ja kämpar för, ja satsar stort.. så säg va fan du vill, ja pallar inte bry mig.. om du feelar de ja säger, så upprepa FUCK DOM.. Ey Ey när vi säger FUCK DOM.. Ey Ey, vi säger FUCK DOM.. Ja skiter i vem fan du är, skiter i va fan du gjort.. allt bryr mig om är de ja kämpar för, ja satsar stort.. FUCK DOM EYY, VI SÄÄGER.. FUCK DOM
BROSHAN x WWW.BROSHAN.COM