Jag hatar folk, jag hatar dom som pratar om// Saker som dom saknar och, allting som har skadat dom// Du ska nog se att jag blir fylld med hat// Min fyllemat, och ingen har nog nånsin kunnat ana vad mina styrkor var// Det tar aldrig slut, aldrig att jag faller ur// Fuck bees and honey, jag snackar inte nalle pu// Sänker folk med mina enkla rader// Bekämpar hatet och sedan dränker aset// Häng med Hemp, yo det var längesen// Blow up, och jag spränger den// Ni kanske ser mig som en ängel, men// Kan inte ta mig till nåt fängelse, med någon enkelsäng, vad kan man vänta sig// Så vad vill ni få fram// Kanske ska ta en bild, för en bild säger allt// Och jag vinner rätt snabbt// Och bara så ni vet, ja jag finns inte alls// Jag skapar hat, det är bara jag// Jag börjar lyssna så fort du har pratat klart// Du kan stå där och babbla hur mycket du vill// Jag börjar lyssna så fort du har pratat klart// Du kanske tror att jag hör dig men// Jag börjar lyssna så fort du har pratat klart// Jag skapar hat, det är bara jag// Jag börjar lyssna så fort du har pratat klart// Det här är mina sjuka val, tänker inte sluta snart// Jag slukar barn och sedan blir det knatch - du vet - rut-avdrag// Ska du titta kan du ta en bild, gör vad du vill// Bränn den, spara den, eller tillochmed rama in den// Dags att andas ut nu, fattar du, jag kastar spjut// Ditt huvud på en påle i ett gammalt skjul, fan så sjukt// Lite sinnesrubbad, jag finner krubban// Som Jesus låg i och jag snittar upp han// Jag är ingen man fick leka med// Jag stod på egna ben, och det är deras fel// Att jag tog snea steg, vårat system är skevt// Jag hatar alla och det går multiplicera det// Jag rökte mer och mer och sedan blev jag hel// Och ni kan hata mig, men det är inget mer med det// Jag lever med spelets regler// Dom timmar på dygnet systemet ser mig//
I'm sick and twisted of twisting nipples.