[Audio] Nyb - Skulle du bry dig
Vers 1: Skulle du bry dig.. om jag inte inte hade någon sympati om jag gick ut och träffa andra första dagen i vårt nya liv det har vart kallt ett bra tag, men du vet att jag vill bryta is du visade mig vägen, ville mer än gärna styra dit men mitt bränsle tog slut, är inte stark nog för tunga steg vet inte själv vem jag är, och jag orkar inte blunda mer Skulle du bry dig, om jag var nån annan och aldrig göra sakerna vi gör idag tillsammans om jag tog droger och levde som en bråkstake om jag kom krypandes på natten och va blåslagen hade du brytt dig om jag festat varje helg aldrig frågat hur du mått, bara tänkt på mig själv, säg Hade du brytt dig om min tid aldrig räckte till om jag aldrig hade kämpat för att en dag räcka till, säg Skulle du bry dig om jag helt enkelt va nån annan ______________ Vers 2: Som att ständigt jaga ljuset när skenet bedrar att virra runt emellan husen i en felande stad den vilseledda frågan vill ha mer än ett svar vill inte vara som dom andra, vill att dom ska vara mera som jag men jag agerar så svagt, vill alltid visa mig så stark har en karta genom livet som jag ristat i min hand, fan Hade du brytt dig om jag sa att du var krysset på kartan och tagit våran kurs för att styra den rakt fram känslan var en hemlös som flydde från gatan ville bygga upp sig själv, men så mycket som saknas vill vara hel igen, att en dag kunna le igen sätter bara punkter för jag fattar inte meningen som ett stödord, försöker se sin plats i raden men som sedan suddas ut för det visar sig att allt är taget