[Audio] Hedde - Skaka Beat: Klippt från Caravan Palace - DragonsText: HeddeVocals: HeddeInspelning: Studio873Mix: Studio873Länk: http://speedy.sh/Jb4Ma/Hedde-Skaka.mp3---Jag har inte spelat in på länge, eftersom studion varit nere några månader.Spelade in den här i fredags.---Så bara skaka på rumpan skaka din röv -Dags att shotta spriten och halsa din öl -Så bara dansa till takten som dansare gör -För vi höjer musiken så grannarna hör -När musiken den dunkar och bruden är vild -vill du inte vara killen som snubblade till -för jag vet att du vill va som jag -inte vara killen som bara är lagom bra -Vi har en BOOM (BOX!) Det är Party mode! -Och du vet att vi kör hela dagen lång -du var söt gumman kanske följer med mig hem -det blir funked up baby ingen lek ikväll -för det blir som det blir när du festar med oss -är du den kattigaste bruden jag då släpper du loss -vi borde dansa du och jag -innan natten blir till dag - Tequilan står på bordet och kvällen är här -Upp på dansgolvet och ba' "shejka" ditt ass -Öl för grabbsen, drink till brudar -Har aldrig sett på maken som blinda fruar -Jag köper TVÅ (SHOTS!) dom är borta på en -Titta en soffa jag tror jag somnar på den! -Det är galet baby, det är MAYHEM -Och du följer med mig hem -Är burkarna tomma så ska man välta dom -Är burkarna fulla så ska man sänka dom -