[Video] Sellish - En vers (Arbetslös)
Fick för mig att skriva en vers och spela in den när jag körde den, det har aldrig hänt förutom liksom! Ja, jag är medveten om mina överdrivna handrörelser medans jag rappar, men vadå, det är hiphop!Jag faller i långt ifrån en långsam fart Åker tunnelbana utan att veta var jag ska För det enda jag har gott om det är är fritid Släpper allt utan en tanke på att de mitt liv Jag kallar mig arbetssökande när jag är arbetslös För vem vill ha denna snubbe som är ambitiös Lever livet som om jag kommer få chans till Jag är döende så varför bry mig om nån framtid Ingen skola och inga meriter till ett jobb Ingen sånt men livet - jag lever skiten soft Mogna där ute fattar inte vad ni gnäller om Vänd er om sedlarna i fickan ja jag känner dem Vad detta handlar om det borde ni fatta snabbt Att jag tar en öl och en cigg på min kafferast Massa skunk vandrar runt samma lugn o sabbar allt Och det verkar inte va okej på nån arbetsplats (Inlägget ändrat av KaptenKrok 2012-03-08 12:46:22)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag