[Audio] Christian (PMKI) - Drömmar
Nytt släpp så många drömmar som man har men det blir inget av men ändå har jag med en fot i spelet som jag vela ha så många drömmar som man har men det blir inget av men ändå har jag en fot i spelet jag vela ha -- dom säger att jag är för lat för det här att jag borde ta vara på chansen men jag är inte för lat för det här jag vill inte bara vara nån rapper släppte blicken mot skyn hela tapet var proddat av bra producenter kände kicken var ny kändes som hela världen var i mina händer men jag sitter ensam i min tvåa och målar massa mål som sig vidar sig va för svåra det kanske tar några år, det kanske tar mer än så men någongång ska jag på en festival jag spelar på europa runt, från slampiga partystäder euro i min ficka, till pampiga galakvällar 5 stjärningt, hotellrum med bubbelpool frukost på rummet, ta klivet från underjord inga pengar underbord, tar det genom avi sittandes vid rundabord med inkomst till ett partyliv resande i asien, jag svor kommer tillbaks igen och jäser i en solstol- kalla mig för bagaren --- så många drömmar som man har men det blir inget av men ändå har jag med en fot i spelet som jag vela ha så många drömmar som man har men det blir inget av men ändå har jag en fot i spelet jag vela ha -- Men sitter här idag, skriver texter viftar runt med armar likt en väderkvarn kanske bär mig av, söker efter ett värdigt svar men svaret på min fråga stannar inti den värld jag valt ...men det blir säkert bra nästa låt jag släpper kanske ger det jag förtjänar att ha och det är sånt som får mig vinna loppet- kenyan slår mig själv på bröstet samlar stoltheten och vänder blad men jag försätter mig i situationer, som får mig tänka ofta startar upp ett krig emot mot min väckarklocka och genom att tänka mera, börjar hälsan eskaleras nästan så drastiskt att jag och micken separerat gruppen drog åt sina varsinna håll och satte skutan på grund och jag som brukar va lugn men det får mig att vara törstig likt en urtorkad hund så smackar pennan ner i pappret, kompis utan en blund --- så många drömmar som man har men det blir inget av men ändå har jag med en fot i spelet som jag vela ha så många drömmar som man har men det blir inget av men ändå har jag en fot i spelet jag vela ha (Inlägget ändrat av peramaki 2012-02-18 22:49:12)