[Audio] Silver - Resistansen Yooo!Ny inspelad låt som är skriven för ett tag sen...Får inte till den gamla kvalitén men det får gå ändå... FUCK AUTOTUNE.hehepzhttp://www.speedyshare.com/file/Q2x8x/Silver-Resistansen.mp3Vers1Man kikar efter om nått i livet kan va värt.Kollar alla jävla hörn men, man hittar inget där.Massa gupp på vägen, försökt ett halvårRamlar lätt tillbaka när mitt jobb och ölen samslåsSvårt man har att bocka massa mål i livetSlutar mest med skrik o massa vidriga replikerVill bara vara bättreVill vara allt ni vill haBörja tina när ja kämpa för förändringarLivet kom iklämm igen, ampare kontra spänningarLivet det går i vågornaFrån solskenet till lågornaMassa folk som drar valser under diskussionerJag ser humöret koka över under explosionenJag Får nått psykbryt, någon kommer offras snartKäftar går för snabbt å jag hatar alla jävla asHookLivet det går i vågornaFrån solskenet till lågornaVill bara vara bättreVill vara allt ni vill haVill bara vara bättreVill vara bättre än migVers2Hatar att demoner av droger tagit polareMen på andra bladet slår man livet ur en golareSlut på vågspel och imitationerSökte mig själv så ja klev av plutonenJa skrev av idioter bara nämnvärda kvarFör mycke misstag om vi ska kollar tillbaksVill bara vara bättreVill vara allt ni vill haBörja tina när ja kämpa för förändringarLivet kom iklämm igen, ampare konta spänningarLivet det går i vågornaFrån solskenet till lågornaBästa polare, har arikiverat brevbuntarKlart jag älskar dig, trotts att du är nerpundadSnefuntad å den känslan gör mig uttmattadå om vi hoppar snart så kommer det bli slut tjaffsat.HookLivet det går i vågornaFrån solskenet till lågornaVill bara vara bättreVill vara allt ni vill haVill bara vara bättreVill vara bättre än mig---Vill bara vara bättreVill vara bättre än migTa hand om varandra.. /Silver