I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Lillp ft. Otis - Känner du som jag

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-02-03 03:59

[Video] Lillp ft. Otis - Känner du som jag

Kommentarer vore ju nyttigt =)

*ERROR*
Rappare

2012-02-03 10:43
Reffen var fet. Dock tyckte jag verkligen inte om versen, du låter offbeat.
dä ä näääjs brur!

2012-02-04 03:44
kan vara mixen som ställer till de , gjorde nån mix jag inte riktigt använt förut
men offbeat? jaja alla har envarsin åsikt tur är väl de :)
*ERROR*

2012-02-04 05:04

2012-02-04 17:51
Tack mannen !
*ERROR*
Rappare

2012-02-04 17:57
LillP Inget illa menat med det jag sade. Men antingen är det din mixning som förstör låten. Texten e bra. Reffen e bra. Men verserna låter skit :p iallafall i mina högtalare..
dä ä näääjs brur!

2012-02-05 02:01
Hehe sånnt här gillar jag ^^ nu får jag nått att säga :D..
så vi kör igång på en gång ^^..

Beatet: Riktigt bra beatval. gillar det skarpt och jag diggar med som fan. skulle gärna vilja ha det själv för att kunna ha som träningsmusik.. Men men. ljudena sjunger fint tillsammans och man flyter helt enkelt bort i skallen av att höra beatet.
Vers: FriZone säger att du låter offbeat så jag lyssnade lite extra noga på det och det är helt riktigt. du ligger lite off. Men inte så mycket. som sagt kan vara din mixning.
Texten är helt okey. men nu är juh jag så otroligt tråkig att jag gillar att klaga på minsta lilla. finns en del nödrim som man kan jobba bort.. sen så saknar jag lite mer känsla i det du säger.. jag hör att du säger det men jag känner inte din känsla. mer känsla.
Reff: Kan säga att detta räddade låten. otroligt bra. hade hoppasts på att få klaga lite här också men tyvärr så satt juh reffen..

Låten får 6 av 10 poäng på grund av offbeat och saknaden av känslan.

Mvh: Budbäraren. ( En så länge Whoas hårdaste kritiker )
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2012-02-06 19:41
Frizone bara sägsom det är annars kommer man ingen vart !

Budbäraren

sjumt mycka tack för din komentar den kan vara nått att spika in i skallen
jag har lite svårt att utveckla vissa texter tyvärr därför kommer nödrimmen
jag vet själv att de finns nödrim, mixen förstörde låten endel
nu när jag lyssnat endel du vet, tack så mycke iaf :)
*ERROR*

2012-02-07 17:30
jaaa upp :)
*ERROR*