[Audio] Kungen & Akin - Håll Dig På Avstånd
Efter en extremt lång tystnad från mig (Kungen) fick man tummen ur !
Vers 1: Akin vers 2: Kungen Vers 3: Kungen Reff: Akin M. dubs av Kungen
Mix: Kungen
Beat - EnterBeats - Rumblez
Vers1 Har tyvärr inte texten och orkar inte skriva upp den han får lägga upp den på request...
Vers2 staplar ut i mörkret, känner mig som döden denna tiden detta sättet detta året är rätt skönt men behöver mer adrenalin, varför det ja försöker va vid liv åh tjäna deg åh ta de chill men ändå så måste man stå kvar på samma plats åh varje gång man fakkar det så vill man ha en andra chans så ja ställer dig en fråga, är du kvar på samma plats har du kommit nån vart, ja frågar var är du nånstans hälften av ditt liv har gått upp i rök inte för att du har rökt utan för dit t vin men bruken är detsamma så varför fajtas om varför man borde göra det ena eller de andra gör vafan du vill, ingenting som ja kan bry mig om för även om du rullar upp eller tar en drink är det för oss boda gott, så varför stanna still vi förstår varandra bättre om vi öppnar upp våran grind
Vers3 jag håller en pinne mellan mig å vanlig folk som inte fattar nått men den verkar va för kort för att hålla avstånd snälla, kan du inte bara hålla dig långt bort annars kastar ja nävar i ditt face å du kommer att hamna raklång kalla mig antisocial, vill inte va med dig ändå stanna på din fotbollsplan, spela boll,låt mig va även om jag bryter nån lag åh makten vill få ner mig så kan lagen kyssa min röv, å din moral får ju göra det med sen orkar inte förklara varför ja ska röka gräs sitta med några polare, lira spel åh ha det pääzd stockar upp med chips, godis, kakor å saft innan ens jag vet ordet av förbjudet, har ja somnat med klubban i munnen å skunket i bunken så bakar vi lagar vi, spacecakes, dags att smaka vid så kakan inte bränner å man får en dålig smak i munnen åtta bitar, mina vänner, två blir bra för kungen heey
Låt kommentarerna Flöda...
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|