[Audio] Sho jo så är det :)
Här är en liten inspelning jag gjort på några minuter fast texten skrev jag länge sen, kvalitet är skit jag vet, beatet har jag snott från youtube bara..
http://soundcloud.com/anonymen/untitled
__________________________________________________ Jag ser emot bättre dagar, turen gått runt men nu min Jag säger ge mig värme, ge mig sommar, solen börja skin
så klart e nöjd med mitt liv men vill ta nästa kliv dom säger rappa, säger skriv, o vi får se vad du blir
För jag vill Leva bättre dagar, där man hör mindre klagar där Kärleken man jagar, där man njuter av veckodagar
där man får svar om man frågar, inge räddsla ba man vågar där man håller sig till lagar, tackar gud för mätta magar
för Jag vill glida omkring, eller ba flyga omkring ge mig vingar elr nåting, elr nån magisk ring
För jag fattar INGETING vad som händer i nutiden kan någon här på jorden snälla ändra på livs'stilen
jag seremot bättre dagar, dessa dagar till oss där freden tar över, ingen vet hur man slåss
där kärlek tar över hat, inga pengar elr bankomat där man får det man vill ha o ba leva underbart
där allt e fixat o klart, lite vin o lite mat hoppas vi e där snart, slipa höra världens tjat
det låter ganska svårt så jag vill börja me sån dröm, vaknar ur sängen glad o längtar till nästa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|