[Video] Mazoro - Jag e skurk (50 cent I'll Whip your Head Boy remix)
storytelling ppo hur dett kan gå till när man är ute i farten.. jag o mina boys is da shitTEXT!!! slår in din käft habbibi - jag e kungen här ja är skurk jag svär förlamad i en rull stol du är en fattig dum bom en nigger där bak, en nigger där fram de skjuter vilt med skottt när vi rånar bank alla har mask, vi dödar med makt slår oss in för att hämta vår skat först tar vi bilen till banken snor åt oss en väska på vägen av tantten vi slirar på kantten innan rött juss tar fram min pistoll och skjuter sönder rött juss vi fortsätter åka, vi e redo laddar upp pistollerna mot snuttarna som ser oss vi röker joint, blåser nånn i ansiktet hollkar fetare än bageterna i frankrike när vi kommer fram tar på os masken hoppar ut ur billen springer emot banken min polare snubblar ja hjälper honom upp vers 2 han tar i min hand och får balanc vi går emot porten med pistolen i hand ja sparkar upp dören skriker åt dom att ge mej alla pengar annars dödar jag tom jag tar gisslan alla börjar lippa tjejen med barnet säger snälla slutta ja tar min pistol och slår den i huvet på henne och tvingar henne sniffa upp krutet sen när alla ligger ner fortsätter vi skjuta och ta pengar mer ja ropar till min kompis, ladda vapen om polisen kommer så kasta vapnet nu e vi klara dags att springa nu tar min påse pengar och kickar ut hoppar in i bilen, åker därifrån visar röven i fönster pekar fuck you till farbror blå KOMMENTERA VA NI TKRR PEAS