[Audio] Nelione - Psykos (rap/dubstep)
Satt och lekte i Reason och tänkte göra ett flum beat men de blev ist till mitt allra första försök till att göra dubstep/rap så va inte så dömande! Jag tittar mig i spegeln men reflektion är suddig ingen alkohol i kroppen men de känns som jag har drukigt// händerna är vit , som skenet från månen känns som någonting bevakar mina steg fastän jag sover// rummet de skakar så jag jag håller håller i stolen och min hjärna skapar motvilliga hallucination// Tv'n är stängd fast jag hör visningar ifrån den men hör inte vad som sägs men kanske kan jag sätta fingret på de// Känner hur dimman tar sig sakta in i lägenheten rädd stirrar jag i vägen tills jag inte längre ser den// Ut kom en skugga som sen sakta drog i väg Om jag inte kan se döda så vet jag nog va de är// Psykos Jag tittar mig i spegeln men reflektion är bakvänd har respekt för svarta damen som just nu håller min hand// för många sår på nacken, jag har fått ångest attack en psykos som gör mig rädd för vad jag skådar ibland// för många vanställningar,tär på mina krafter jag kan inte fly ifrån den för den sitter på min axel// så många gånger har jag sprungit, många gånger har jag stupat Många gånger jag förbrukat sånt som man kan vara utan// Känner hur dimman sakta svävar fram i rummet börjar hyperventilera för att kvävas utav luften// känns som mina lungor och min kropp faller isär Om jag inte kommer dö nu så vet jag nog va de är// Hej då /N