[Audio] Hemp - Tagit slut på tårar
Ny låt av mig. Kritik är uppskattat.
http://soundcloud.com/hemp-1/tagit-slut-p-t-rar
Refräng x2 Nu har det tagit slut på tårar, så jag// Ställer mig frågan, är det värt att bli sårad?/ /
Vers 1 Denna vägen vi vandrar, har fått mig att falla// Fan att jag inte förstått att vi hamnat// I en situation, där jag vill klippa av// Detta band som vi har, som ska sitta kvar// Munnen full utav läkemedel// Som vräker ner mig, i osäkerheten// Gör mig lika osäker som väderleken// Tiden går för snabbt, och vi har färdats med den// Ibland kan jag bara känna, att jag vill vara ensam// Du ska förstå, att jag vill ha dig kvar att älska// Sinnet förlorat, det var du och jag på heltid// Bilden förstoras, får ta mig genom detta stegvis// Det är du och jag, vi sitter här i samma sits// Allt jag vill, är att känna din närhet när jag andas in// Känner mig riktigt dum, sitter i min ensamhet// Letar och letar, men finner inga rätt & fel//
Refräng x2 Nu har det tagit slut på tårar, så jag// Ställer mig frågan, är det värt att bli sårad?/ /
Vers 2 Ensam och tänker, jag kan inte sova// Du höll inte något av allt som du lova// Du och jag förevigt, något som jag trodde på// Det finns en anledning till varför jag gjort en låt// Detta är nog ödet, allt går i ett kretslopp// Försöker vara glad, men det är något du har bränt bort// Behöver dig, men detta är slutet// Jag vill ha dig men du stänger mig ute// Det förföljer mig som skuggor i dagsljus// Ekar omkring mig, som skriket i trapphus// Ibland vill man passa på, känna denna vassa nål// Du tog mitt hjärta, låste in det i ett kassaskåp// Du fimpa kärleken, slängde den på backen// Är det bara jag som känner mig så ansträngd?// Lågan som finns kvar, ska inte bara verka antänd// Känns som att jag hoppar ur ett plan utan en fallskärm//
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|