Tack så mycket allihopa, sjukt kul att läsa!!! :) Det finns inget här i världen som kan jämföras med ruset inombords av att det blivit verklighet av mina drömmar allt jag önskat mig och till och med bättre du ger mig styrka så den inte sviker mig längre du är en gåva från ovan det måste du va för vi klickar så bra fatta va du gör mig glad hjärtat de bankar känslan är samma när vi längtar efter varandra saknad när du e borta vill att du ska ligga på mitt bröst när jag somnar vi hör ihop menade att vara tillsammans skapar egen humor som ingen fattar - så jävla bäst du får mig att skratta som fan du har visat mig vad kärlek kan ge känner att jag älskar dig o jag e säker på de de finns många saker som vi redan gjort men de kommer fler det här är bara början på nåt stort eller hur jag ville bara säga vad du betyder för mig kommer alltid finnas där när du fryser min babe min ängel min skatt jag vill att du ska veta att jag älskar dig tills dagen blir till natt man ska inte längta sig framåt i tiden men jag vill bara göra allt som finns för livet e bra jag brinner för dig med en låga som aldrig tar slut o den nykära känslan har inte minskat ännu för de pirrar i magen när du säger nåt fint o bestämmer vi att vi ska va så längtar jag dit tycker detta klassas som en dröm Vill bara sticka hem o knacka på din dörr o krama dig igen det är galet vad du lyfter mina dagar känns som att solen skiner varje morgon då jag vaknar skulle vilja spendera alla mina timmar med dig vill inte släppa taget när jag hittat min tjej och jag kommer alltid finns för dig atom-jordklot du vet va jag menar vad skillnaden är jag är bara din de hoppas jag du vet o du är den bästa flickvännen som någonsin har levt
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum