I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] sannuM - Du ska inte öppna din käft (Majestic diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-08-31 23:41

[Audio] sannuM - Du ska inte öppna din käft (Majestic diss)

Nu har jag äntligen blivit klar med dissen till horungen! Vet att den jäveln inte kommer våga svara tillbaka bara för att han är så jävla dålig.. säger du e grym på att rappa när jag är 100 gånger bättre än dig och din patetiska röst hahahaha

DISSEN: http://www.speedyshare.com/files/30126943/sannuM_-_Du_ska_inte_ppna_k_ft_Majestic_diss_.mp3

hahaha, här får du så du tiger hobbygangster
älska eller älska, peace sannum J...

Vi tar över !

2011-09-01 01:16
om du är hundra gånger bättre än honom så måste han vara grymt jävla dålig

2011-09-01 20:21
lol va kefft
trollolol

2011-09-02 09:44
underbart! älskar fjortisar som dissar varann och säger att den andre suger kuk å e så jävla dålig... de här va fruktansvärt dåligt, men riktigt underhållande (just för att de va dåligt)
Jorå satte...

2011-09-02 13:10
jag vaknar ..jag sätter mig vid datorn, gå in på whoa hittar denna börjar asgarva. HÄRLIG start på dagen ! ;)
Let's kick it !!

2011-09-02 13:52
låter som du spelat in en konversation med dig själv där du dissar dig själv framför spegeln och sedan har lagt dit ett random beat :O
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker

2011-09-02 14:30
hur kan denna tråden få uppmärksamhet när mina trådar som vanligt drunknar i floder av skit?!

GARGH!!!!!!!!!!

Slakteriet om du ska rappa så gör det..men om du inte behärskar det så bör du inte dissa... du måste öva på att flyta på beatet med orden...inte hoppa på varenda stavelse..

2011-09-02 14:35
Öhh ok... Om du är hundra gånger vassare än han, så är du ändå hundra gånger kassare än de riktigt bra rapparna. Otajt som fanken, dålig mixning, och rätt så intetsägande text.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2011-09-02 15:40
låter som du spelat in en konversation med dig själv där du dissar dig själv framför spegeln och sedan har lagt dit ett random beat :O

Sant !
Let's kick it !!

2011-09-03 14:20
haha oj..