Har du kännt känslan, utan något hopp i kroppen// Ångesten kommer där djävulen håller dig fast i koppel// Du vill trolla bort dig, flyga fritt med fåglar över landet// Ingen tyngdkraft på din axel, där du kan finna din värme// Livet blivit mycket värre, minuter dem drar// Utan svar, huvudet har allt för många minnen// Håller in de, tårar rinner, svåra tider// Kan ej kontrollera sinnet, för att slå mig genom, plocka vinsten// Håller i ciggen för att ventilera, ja drömmer mig bort// Till dem saker som har hänt, flickvän, vänner och sånt// Men vinden den vände qvickt, står i regnet som faller på natten// Får andningsattacker, när ja tänker på allt som vi hade// Slänger inte tärningen, ja pallar inte tävlingen// För ärligt ja är svävande, bakom galler med djävulen// Fuckade min värdsbild, ärligt vart är vi// I en kall värld, där allt är förjävligt, besvärligt// som titanic sjunker djupt under dem isblock som lagt sig Vart är kraften, som ska finna mig skatten// Fuck that! ingen ide att kämpa// Dem säger att de läker med tiden, ja läker med weedet och spriten// Fördriver dem sinnen, så ja tror att ja mår bättre// Svart himmel, fast i bältet, facklan tändes, men släcktes snabbt ut igen// Är fast på ruta ett, där ja slutar själv//
www.youtube.com/robstermusik