Hmm... tror jag ska ha texten här någonstans. Där ja! Sitter i min ensamhet och tänker tillbaks På den tiden då även du kände som jag Vill inte vända mitt blad, vill inte gå mot slutet i tunneln Jag kan se vart den leder, även ljuset är mörker Jag borde kanske tänka på nåt annat På nåt annat.. på nåt annat.. Jag stannar till, kan inte slita dig ifrån mitt hjärta vill vrida tillbaks tiden och få allting att återställas Mina tankar cirkulerar runt dataskärmen Varför vill hon inte ha mig längre? Hade jag gjort nåt fel? Varför kunde inte hon säga det? Borde ta mig i kragen, och glömma bort det Men jag kan inte hantera denna ångest Ska jag gråta, ska jag låtsas som inget? Ska jag låtsas som att allting är bortblåst med vinden? Vill inte tänka på det, men kan inte sluta Kan inte sluta hoppas på att hon knackar på min ruta Du höll om mig vareviga kväll Och sa: Du vet vad jag känner för dig Jag sa "nej", bara för att få höra det "Jag älskar dig" shit, kan inte glömma det Du var mitt ljus i livet, helt utan tvivel Men att jag får tillbaka dig är nog uteblivet Kan inte sluta bry mig, kan inte tänka på nåt annat, okej? Vill inte ha nån annan än dig.. Varför klandrar du mig?
Wurrup?