Moderator
2011-08-06 05:43
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Inte min stil riktigt, men det låter välproducerat, och mixningen är galant! Låter profsigt, helt enkelt. :)
Wurrup?
Moderator
2011-08-06 17:16
Tack man! Fan vad dålig respons det var här då, ni missar något så ta er i kragen peeps!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Bra Matte! Jävligt go låt man kan lyssna & rellatera till, tror denna går hem hos många;) Tycker inte om vad svensk hiphop utvecklats till så det är kul när det kommer så snyggt producerade låtar av den här genren.
Redaktionschef
2011-08-06 19:20
Tycker inte riktigt trummorna passar som kommer in efter 1.16, lite för dominanta. Lite långt sångparti i början också men överlag skön känsla. Görs för få sådana här låtar. Rappen sitter som den ska.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Moderator
2011-08-06 19:32
Tack för era åsikter gubbar, alltid gött med feedback! Oracle, har faktiskt också tänkt på det där med trummorna innan men inte riktigt orkat ta mig tid till att fixa det. Hursomhelst är det en låt jag är väldigt nöjd med, kanske eftersom jag själv vet hur mycket slit det har varit. Började med introsången redan för ett år sedan och sen har det liksom varit fram och tillbaka, saker är inspelad med olika mikrofoner osv men jag är som sagt väldigt nöjd. Fortsätt lyssna & ladda ner!
[email protected]
riktigt bra mixat, skön sång å lika så me rappen :) enda ja inte gilla va nog trummorna. Skulle vara kul att göra något ihop med er nån gång
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Helt klart en jävligt behaglig låt. Proffsigt. Jävligt snyggt. Tankade faktiskt hem den. Menar inte faktiskt som att det vore något negativt. Bara det att jag kanske laddar hem 1/200 låtar jag lyssnar på här. Bra jobbat.
Riktigt snyggt brushän ! :)
Riktigt bra! Kan inte säga mer än så.. Bra jobbat
ööööööööööööööh
Moderator
2011-08-07 04:41
Tack peeps! Gurrametoden, grymt av dig.. uppskattas! :D
[email protected]
Moderator
2011-08-07 17:50
Har ändrat i huvudinlägget så nu ligger även versionen med King-Kong Music här för lyssning (nedladdningslänk i informationsfältet). Enjoy!
[email protected]
riktigt sköna ! bra jobbat
Dahl, bah gör mitt bästa.
hääääärligt ! ! mycket bra ! :)
Let's kick it !!
Satt precis och tänkte "det var länge sedan man hörde något från fonky" och så kommer det här upp. ska genast lyssna och den nedre länken kan man bara lyssna på alla låtar. Inte ladda ner. skulle gärna vilja ha alla ! Alltid varit lite av ett fan .
jippejä jippejo!
Moderator
2011-08-07 23:29
Fyfan vad äckligt bra det här var. Håller med Oracle lite om att trummorna var lite dominanta.. Men annars så har det blivit en ny favorit!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2011-08-07 23:29
Får tillägga att jag tycker B-Raz la en riktigt bra vers!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2011-08-08 01:39
Tack boys! Uppskattas till max! Nya grejjer är pågång, för er som bor på Västkusten och har chans att ta er till Lysekil så har vi spelning här i hemstaden den 28e Augusti, PMa mig för mer info! Pz!
[email protected]
Tack som fan grabbar! Fortsätt lyssna! // B-Raz.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låten är helt klart sjukt bra - men stör mig nått som fan på trummorna som kommer in - det tar bort halva kännslan i låten - dom är klumpiga och inte alls naturliga till resten av musiken - trummorna på versnse i början är klockrena - det räcker så - låt dom pumpa hela låten ut =) . grymt jobbat peace
Grymt! B-raz är insane! UP!
Nä väldigt tråkig att lyssna på. Texten, produktionen, budskapet.. Flera år sen jag hörde nåt från dig men det känns som att tiden stått stilla. Finns säkert nån som gillar.
Moderator
2011-08-09 18:37
HerrWågberg, tack för att du tog dig tid iaf! Mac, uppskattar dina ord bro. Skall tänka på det här med trummorna till nästa gång. Håll utkik! Tack för responsen boys!
[email protected]
Hejjs matte ruff.. Tyckte den var helt okej faktiskt. Ni komplenterar varandra som horset och pumpen så att säga. :) Kul att ni börjar få i hop ett kollektiv , hoppas ni röker och dricker som ett kollektiv ska göra typ som wtc ;WW Softa på / K
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!
Älskar dom :D
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Kul att se att ni fortfarande släpper låtar och kommer fortsätta göra det ett tag framöver, ser fram emot nya mixtapet. Låten är riktigt bra gjord med ett cleant sound, bra mix och både rappen och sången sitter som den ska, lite synd där på trummorna men tycker inte man märker av dom så pass mycket nu när man har pumpat låten på repeat ett tag. Måste bara säga att jag tycker du har utvecklats nått enormt B-raz, tvärtung vers ifrån dig och fonky blir man ju aldrig besviken på. Denna låt sparas utan tvekan.