[Audio] TW(Shitmannen) - 60 bars avagerande session Va hos imchi idag och drog en lååång session på 60 bars mord på beat =DMix - ImchiBeat - ÖyenProdRapp - TWNy youtube-länk med bättre kvalle!Men fortfarande mkt bättre vid nedladdning :Phttp://www.speedyshare.com/files/29556859/TW_-_60bars_avagerande_session.mp3http://www.speedyshare.com/files/29556859/TW_-_60bars_avagerande_session.mp3Kan vara nått fel mellan text och själva låten och en JÄVLA MASSA NÖDRIM!mina värmeljus bara brinner för evigt/ser ni att jag håller lågan med båda mina händer o brevid/så ber vi om en annan tid en annan plats/en andra chans att samla kraft snabbare rapp på takt ooohFUCK/smack, handflatan i din baknacke/vad gör du offpist tillbaka till din barnbacke/ett avtrubbat avskum i min bakgrund/snubbar som vill va tung där nere i sitt vakum/du känner mig till hälften andra halvan finns ej/frågar du vad vi heter blir svaret bara minns ej/lika skum som ditt badkar, jag har/för mycket som ska skrivas så jag kör allt nu ba rakt av/tänk inte ens den tanken mannen/för jag mindfuckar jag dig med den tanken mannen/blytung som en spritdunk i norrland/spyr upp en skitskum punchline o somnar/förhindrar den killen som sitter o skiter på beatsen/springer i mitten av cirkeln svingar tills dom ligger o skriker/musiken lider förintad av efterblivna individer/sviker inte stilen sitter spikad o beskriver livet/tiden är min karta saknar min kompass/sliter i min vardag sedan så vaknar man då på dass/JAPP, klagar inte över situationen/gräver i min hjärna men kan inte riktigt sikta eller hitta orden/YEAH!, texten lika sne som japan/syr ihop er eran battle blir en siamesisk dragkamp/du stammar som indianer o träd, (vad faen ä det här)/jag e lagen som lär dig att vara såhär/bär du en stil som folk känner igen så gör du ba fel/du måste flippa den så att dom inte tror vad dom ser/inte stå på en förlorares ben, med för stora problem/så blir du ingen hora på scen/jag blev skapad som skadad/tre årig pirat som skulle kapa din barnvagn/tyckte att den banan funkade asbra men/overkill när jag fyllestyrde jasplanet/internetgangster, japp då snackar vi hårt skal/ingen kan dansen, lackar ur på ditt låtval/beatet är min drog o versen den blir en överdos/sliter nu jävligt hårt o bättre än det va förut bror/om bruden ställer krav upp till ytan så ba lämna den jäveln/låt henne veta att hon inte är den enda i världen/låt helvetet komma fram o bränna den själen/ta av vigselringen för att sedan slänga iväg den/skulle nog ha lämnat vissa saker osagt/men jag skiter i så länge ingenting är otakt/fortsatt att jag gör din sommardag till mordnatt/ingen plats för gäst när jag har hela spåret bokat/du faller utan att jag lägger ett ord ens/ligg kvar både jag o gravitationen säger emot dig/hela ditt kontorsjobb river jag sönder/ett badkar en hårtork, du flyter med strömmen/dra någon annanstanns/min pansarvagn den avfyrar a4 hoppa till din mammas famn ett krampanfall/laddar skarp och sparkar dig så att du landar platt i nått annat land/farten är påtagande/jag dömer dig direkt, hälsa din åklagare/jag måste nog sätta min punkt här/skrivkramp, huvudvärk en riktigt jävla tung färd/