I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ett smakprov från mitt kommande album

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-15 14:33

[Video] Ett smakprov från mitt kommande album

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-15 14:56
Väldigt konstig mixning i den låten. Låter inte bra på just den låten, men vill gärna höra albumet sen :)
Moderator

2011-07-15 16:00
Är väl det bästa jag hört med dig, även om det bara var en liten snutt. Ser fram emot att höra hela låten, faktiskt.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-07-15 19:15
MjR
Väldigt konstig mixning i den låten. Låter inte bra på just den låten, men vill gärna höra albumet sen :)

Angående mixen så vet jag om att den suger. Skulle vara trevligt om någon hjälper till med den delen.

Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-23 03:16
vilket program ?
Min signatur är lika storslagen som kingkong!
www.myspace.com/emilakaempa
Underbara toner som spelas överallt.

2011-07-25 20:15
Värdelösa Adobe Audition. Har dock Cubase nu.

2011-09-08 19:45
Jag kommer göra färdigt albumet senare än väntat, efter det så tänker jag lägga av med rap. Känner att jag uppnått det jag vill liksom.

Rappare

2011-09-08 19:53
varför lägga av? o vad har du uppnått?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2011-09-08 20:14
Mina personliga mål, jag tänkte från början bara göra en låt och mitt slutgiltiga mål har alltid varit att färdigställa ett helt allbum som jag är nöjd med.

Kanske fortsätter längre fram, vem vet?