I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Ashe - Den jag har blivit (Ny låt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-14 22:56

[Audio] Ashe - Den jag har blivit (Ny låt)

Rap är ett sätt att uttrycka sig på!

2011-07-14 23:03
Du har utvecklas lite grann märkte jag, men det gav mig fortfarande ett gott skratt. Men nästa gång du släpper en låt försök låta mycket tydligare så man hör allt du spottar ut, det låter som du anstränger dig för mycket när du spottar ut dina rader, försök att slappna av och du behöver fortfarande öva flowet, försök med att skriva kortare rader om det skulle hjälpa, känslan var sådär men krävs fortfarande mycet övning åt det hållet med. Men keep it up!

2011-07-14 23:08
Du har utvecklas lite grann märkte jag

vart då? låter ju exakt likadant som alltid..
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-07-14 23:27
Var är taktkänslan mannen? Det här låter inte bra...

2011-07-15 12:02
AD/HD

Tack för din kritik mannen

Man1
Okej mannen

Någon annan?

2011-07-15 14:31
Njaa låter fortfarande inte bra. Men bra att du gör mycket låtar för då bör du utvecklas snabbare. Men om det du sa i förra tråden om att du har rappat i 5år så utvecklas du nog dödligt långsamt.
You don't know what you got, until you lose it.

2011-07-15 14:45
Tycker fortfarande du ligger offbeat, då måste öva in taktkänslan. Har du verkligen hållit på i 5 år? :O

Ett tips antar jag är att lyssna på andra rappare o försök rappa i likande takt, på samma beat bara för att få in den där känlsan liksom.

Peeys!
Öppen för samarbeten. Gör även beats efter behov, bara att kontakta mej!
Senaste verk:  http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/beats/710171/1.aspx

2011-07-15 14:54
Nä, kommenterade en låt och såg framgång, men nu är det likadant som innan. Ha inte för bråttom med att få ut låtarna.. Träna lite mer innan! :)

2011-07-15 22:10
LindeR_

Tack för din kritik haha, detta beat är inte min typ :p, anledning till att jag spotta på det var för tjejen som sjöng i refrängen, och om jag utvecklas snabbt eller sakta spelar ingen roll, jag utvecklas iallafall.. det är poängen mannen:)

FinestRecordz
Tack för din kritik mannen!

Ja jag har hållit på i 5 år.. det är inte mitt bästa, du kan säkert hitta någon låt som är mycket bättre.. Peace!:)

MjR
Tack för din kritik.. Jag svär jag har suget att spela in hela tiden.. därför jag droppar många låtar..men jag lär mig faktiskt av mina misstag när jag lyssnar genom dom och vet hur jag ska förbättra det till nästa gång! Peace out!:)

2011-07-16 00:09
Försök att känna efter om du klarar av att artikulera dina rader på sättet du tänkt dig. Känner du att du inte klarar av att artikulera en viss rad ordentligt så är det bara att korta ner (eller förlänga) raden med ett par ord.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2011-07-16 04:12
markulinen

Tack för dina råd mannen:) Keep it real peace

Någon annan?