[Audio] Censur - Impa Pimpa Pumpa Dumpa [ Yuotube ] tja nu har vi släppt ny låt hoppas den gillas kommer dock inte gillas av alla men wtf!kommentera o säg vad ni tycker!Texten:impa pimpa pumpa dumpaimpa pimpa pumpa dumpatack o hej ge mig nästa tjej den där walk of shame verkar va tjejernas grejdu är mer än ett nummer du kan vara allt du villdu kan va onsdag torsdag slå en plingnär jag impar (hey)då säger jag så du är en ros jag aldrig kan fåatt du har en topp som ingen kan nåtills ja pumpat dumpa tack för igår förnu är du ingen annanän hon som är som alla andrafick dig att dig känna dig speciellmen snälla lilla gumman jag har en dejt ikväll jag baraimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåklappen på min axel e nog killens händerför min tungspets är bakom hans flickväns tändernu blir han arg, bjuder upp till fajtså jag viskar i hans öra att hon va mer än niceimpa dem pimpa dem pumpa dem senvisa dem vägen till bussen hemvänta vid bussen på nästa tjejimpa pumpa tack och hejtjejer följer samma mönsterär dörren stängd ta bästa fönsterut och hoppa dra ifrånden gyllene regeln kom ihåg att bara impa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåut o impa nu, känn hur det funkarblanda saliv med hennes mun o tungaut o impa nu, känn hur det funkarblanda saliv med hennes mun o tungaär hon ful, va stark o ståför det finns någonting som heter alkoholimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåtack och hej ge mig nästa tjejtack och hej dåtack o hej ge mig nästa tjejtack och hej dåimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej dåimpa pimpa pumpa dumpatack och hej, ge mig nästa tjejimpa pimpa pumpa dumpatack och hej då