[Audio] Ashe - Tack vare gatan (2011) Yo whoa, en låt jag gjorde för 2 veckor sen ungefär! Lyssna på den och ge lite kritik! Lyrics(Vers 1)Sen jag var liten, Har jag varit gatu smart, Tog lärdom av, Min pappa,Och allt han sa, det stämmer idag,Jag har stött på förädare, såna som är förfalskadeStäller inte upp med något, Hoppas ni får en förbannelsepå gatan kretsar det med en massa golareVilka är polare, Det ser man förr, eller senareVilka är riktiga, Vilka är pålitliga,Många leker viktiga, Jag vet vilka som är långsiktigaDom som är bra för en, Dom som ställer upp när som helstDom som aldrig hugger dig i ryggen när du inte vetRespekt till alla dom, som har ställt upp och hjälptRespekt till dom som ligger i samma sits, som har käntSamma sak, Som jag, Som tar livet på allvarOch repsekt till alla dom som har varit godhjärtade sen startSå jag tar ett steg i taget, och siktar mot himlen blåJag har släppt alla negativa minnen och kan äntligen förstå(Refräng)Jag har haft så mycket, så mycket. problem i livetDe är syndarna som har orsakat, orsakat, så som det har blivitFör nu kan jag inte leeJag kan knappast seSå som jag e, det är tack vare, tack vare gatan(Vers 2)Vi är känslosamma Är det på hudfärgen man behandlasEller är det för trakten där man hammna,Där det är smutsigt där folk går runt snurrigtAv allt pundish och snor på natten för man är hungrigMan måste försörja sig själv och stödja sin bästa vänOch familjen som har alltid ställt upp vad det än eDet handlar om att ta och ge tillbakaDet viktga är att man inte lyssnar på satanFör då klarar man sig i längden mycket bättreOch slipper att må sämre och bli lycklig iställetSjälv jag, Har gått igenom ett helveteMedvetet att dom felen fördärva inte mig bara utan släktenMen jag är kvar som en man på mina benMamma och pappa har gett mig förlåtesenDärför har jag. börjat sköta migAllt lyssna på dom, det lönar sig(Outro)Tack gud, för du gav mig hopp tillbakaTack för att jag blev en av dom smartaTack gud, för du gav mig hopp tillbakaTack för att jag blev en av dom smartaJag ville inte vara, Förenad med satan, LanannaJag vill vara vid guds sida, Jag vill göra det han vill jaDe han vill jaa, De han vill ja, De han vill jaa