I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Yazan - Big time

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-07-07 21:08

[Audio] Yazan - Big time

Hey,

Jag kollade runt på YouTube och hitta denna snubbe:

Underskattad rappare! Tycker verkligen att såna här unga rappare bör få mer uppmärskamhet!

Whaddya think? Tycker själv att han förtjänar mer uppmärksamhet! Lyssna på hans andra låtar också... Sick!

(Inlägget ändrat av Oracle 2011-07-08 19:19:08)

(Inlägget ändrat av ramuz 2011-07-09 10:50:32)

The only time you feel alive is when you're dead

2011-07-07 21:11
nej usch, flowet var riktigt wack,
((MAAD))

2011-07-08 00:21
Hey,

Jag kollade runt på YouTube och hitta denna snubbe:

Underskattad rappare! Tycker verkligen att såna här unga rappare bör få mer uppmärskamhet!

Whaddya think? Tycker själv att han förtjänar mer uppmärksamhet! Lyssna på hans andra låtar också... Sick!

haha alltså kan man sjunka lägre än att låtsas hittat någon annan på tuben när det är ens egen musik man lägger upp?
denna Yazan är ju du Saint08. ja har till o med hjälpt dig me tips o pointers.
lägg ner bullshitet om att du inte vet vem de är, bara patetiskt faktiskt. du kunde åtminstone gjort en ny användare om du skulle göra såhär. haha.

men ja, för att kommentera låten så gillar jag ditt röstläge du har börjat köra på, även hur du lite leker me rösten o flowet. men där du brister helt o hållet är i lyriken. det rimmar inte något speciellt och de va liksom inget speciellt som blev sagt. ska man skryta så kan man göra de bättre liksom.

keep doin you, och stå upp för din musik istället för att låtsas ;P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-07-08 09:15
hahaha, Utlänsk rap. Det första jag tänkte var, det här är ju en svensk snubbe, det måste va trådskaparen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-08 10:53
JA, det är JAG, men det är så otroligt svårt att sprida sin musik att man måste låtsas att det inte är jag.

Du har fan inte hjälpt någonstans

2011-07-08 13:15
Haha, busted! Varför skulle det vara lättare att sprida sin musik om man låtsas vara nån annan? Har du så dåligt rykte att ingen kollar annars?
http://www.reverbnation.com/dynamo414
Rappare

2011-07-08 14:12

2011-07-08 15:03
JA, det är JAG, men det är så otroligt svårt att sprida sin musik att man måste låtsas att det inte är jag.

Du har fan inte hjälpt någonstans

jahaa, så det har jag inte? det är därför vi har suttit jag vet inte hur ofta o pratat om vart du kan bättras, så som röstläge, flow,delivery,känsla osv.
men men, vill du itne va schysst nog att erkänna de ens så fine by me. Like I wanna take credit for this liksom.
mina tips har ju inte hjälpt så värst mkt.

som jag sa, fixa bättre lyrik.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-07-08 19:01
Beautiful people!

2011-07-08 19:10
Tycker en del utav lyriken funka, dock måste du bättra på ditt delivery annars låter det bara som att du klistrat på din rap till beatet. Känns inte som att du lägger ner någon energi på det hela.

Har samma problem, dock spelar jag inte in något. Försöker bara droppa in i lite cyphers osv med polare. Polaren säger alltid "Tänk fight, gör dig själv arg, skrik lite och peppa upp dig själv innan du droppar din vers" Det funkar faktiskt ibland :)
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Rappare

2011-07-08 23:05
Crue
Fast ett bra delivery behöver ju inte innebära att man låter arg och "fight". En laidback stil kan fungera lika bra. Det gäller att hitta sig själv, inte att tänka "fight". Bara för att det fungerar för din polare (och kanske även dig) så behöver det inte funka för alla.

2011-07-08 23:35
Tack! Försöker iaf bättra mig genom att träna... "Big Time" är inte min ENDA låt heller...

2011-07-09 07:41
Mannen du är fet.. Dina lyriks är grova, Ditt flow är bra, Du levererar dina känslor helt okej, inte dåligt mannen! Reffen var skön att lyssna på och ditt uttal är perfekt! Fortsätt med det du gör, ingen kan stoppa dig du bara äter och äter mannen! Om du vill checka mina låtar också! Lycka till mannen peace!

2011-07-09 09:46
Tack så mycket, uppskattar det verkligen! Kärlek o respekt!!

2011-07-09 21:20
UPP!!