[Audio] eNA - Min plats (Mix by Proxxy)
eNA - Min plats Beat: Freebeat Text: eNA Mix: Proxxy det känns som jag har gått ett år, även om de va igår jag känner mig som ett får, jag börjar tappa hår jag förtjänar respekt, men jag jobbar fett för att kunna tjäna lätt, ingenting e som du sett närpå dra åt hanen man börjar att bli galen jag tjänar ingenting så lika bra att bryta lagen även om jag blir tagen, palla byta vapen varit uppe många nätter men endå är jag vaken i drömmen som jag hade där springer ja runt naken fan va ja e vilsen pallar ej gå in på saken beroendet det växer som jag skriver mina texter saker som jag sett, döden kommer efter ingenting e lätt för att livet e så snett aldrig nånsin mätt trots allting som jag gett undra hur det kommer sig, med lite vett och etikett på dem saker som e rätt min plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig ville gö nått annat min plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig tänkte var jag hamnat min plats där jag alltid satt fast med alla minnen men endå har du somnat min plats där jag alltid vart fast med alla minnen mina tankar som jag haft mitt liv e full av tomma löften även om ja dött sen jag hoppas att det ordnar sig även om ja plågat dig banken har nu hånat mig därför ska jag råna dig jag känner mig nedslagen magen börjar fitta sig, fuck lagen jag måste bara hitta mig, ta mig själv i kragen sätta mina gränser för jag skiter nu i kraven eller graden, även om jag måste sätta livet i den graven livet ska va jobbigt men jag ville nå dit pallar inte jobba åtta timmar för att få skit eyo fuck bror snälla bara kom hit av alla mina bröder du var den som var vit spelar ingen roll allt mitt som e ditt alltid varit så drömde om att göra en hitt och alla tjejer som tror att man e player bara för man springer runt och säljer sina grejer min plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig ville gö nått annat min plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig tänkte var jag hamnat min plats där jag alltid satt fast med alla minnen men endå har du somnat min plats där jag alltid vart fast med alla minnen mina tankar som jag haft det spelar ingen roll din hoe lyssna på vad jag säger eenie meenie manie moe den horan ba förtränger allting som jag säger förhöret dem förlänger för att sätta mig bakom lås o bom, barabom men när domendagen kommer, ingen kommer komma utan, sin egen dom, sin egen dom det finns människor som hatar för dem e lata folk som e smarta som klarar sig på gatan men även dem som säljer själen till satan jag pallar inte mer nu snälla kan jag vakna jag pallar inte se dig man fan vad jag hatar men samtidigt fan vad jag saknar att krama om dig och pussa dig på kinden och alla saker som vi gjort alla minnen men Gud tog dig bort upp till himmelen fan vad jag saknar dig du var den galna finnenmin plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig ville gö nått annat min plats där jag alltid satt fast bara för att jag aldrig tänkte var jag hamnat min plats där jag alltid satt fast med alla minnen men endå har du somnat min plats där jag alltid vart fast med alla minnen mina tankar som jag haft