I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] MjR - Underbara du (youtube)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-06-14 15:45

[Video] MjR - Underbara du (youtube)

Tjenare! Studio datorn gick sönder för mig och hann inte göra klart hela låten, men den kommer hela snart så fort jag fått i ordning på allt.
Så här långt har jag kommit än så länge:

LYSSNA MED HD FÖR SKÖNARE SOUND!

Hoppas ni gillar det och kommentera gärna.. "Suscriba" min kanal också är du gullig :)

/ MjR

2011-06-14 15:49
Drog upp en nerladdningslänk också för det inte blev den perfekt kvallen på youtube!

Hoppas ni gillar :)

2011-06-14 18:15
Låter bra men lite flowmissar hör jag nog..
http://www.myspace.com/Hutt1productions
Gratis beats!

2011-06-14 21:04
Fattar dock inte vad som menas med flowmissar längre. För det spelar ingen roll hur jag flowar så flowmissar jag hela tiden. Kan bara försvara mig och säga att det är så jag flowar. Jag flowar som känns bekvämt och säkert för mig.

Men uppskattar vekligen kommentaren, ville bara påpeka det. Jag tar åt mig det jag får.. :)

2011-06-17 11:37
Upp lite då den låg på 3:e sidan! Jag behöver kritik för att utveckla mig. Jag vill inte vara fast i det jag gör, jag vill utvecklas precis som alla andra, så hjälp mig göra det! :)

2011-06-21 21:33
upp..

2011-06-21 22:37
För att svara på kommentaren du skrev till mig så menar jag med att det känns som att du har endel för långa bars.. Men det kanske bara är enligt mina öron.. Men den här låten kräver mer kommentarer!

/Hutt1
http://www.myspace.com/Hutt1productions
Gratis beats!

2011-06-22 12:29
tycker dock också att det låter som du e off på beatet.. men kanske bara e jag och markan ... Jag skulle även tipsa om att du känner dig mer säker på texten innan du spelar in så du inte låter så osäker på de du lägger!
Bara att öva öva öva.. kommer sitta tillslut !
Vice Versa!

2011-06-28 13:15
Markan: Jo, förstår dig med långa rader.

Alexander: Jo, jag är säker på texten 100% i låten. Jag vet, övning ger färdighet, dock så har jag fastnat på ett stadie p.g.a folk som inte kan ge mig kritik/kommentarer.

Tack för ni kommenterar iaf, hoppas fler gör det innan mixtapet..! För denna ska vara med där..

2011-06-28 18:35
Tycker också det låter off. Försök inte att dra ut på ord eller säga dom snabbt det låter inte bra. Och som dom andra sa så låter det som du har en del för långa rader. Låten i säg är bra så keep up !

2011-06-28 21:01
Who: Okej tack så mycket.

fler?

2011-07-02 14:48
fler?

2011-08-23 13:39
gör en upp. hoppas på fler kommentarer

2011-08-25 08:55
Hejsan.

Här har du en reff iallafall.

Beatet- Helt okey låter mysigt och fint och man blir varm innom sig när man hör det.
Detta beat skulle även kunna användas som en R.I.P låt till någon.
Vers1- Bra text. men du gör många flow missar. rösten är dock helt okey och du har fin känsla i orden. Det som är lite synd i texten är att du har för många ord i en mening och mindre ord i en annan och där tappar du flowet eftersom det hakkar till och du stakar fram orden då. men sånnt lär man sig med tiden.
Reff- Låter mysig och texten är bra. hade dock velat ha den högre så man hör exakt vad du säger.

låten får 5 av 10 poäng

Det var allt från mig. jag hör av mig till dig och ska lära dig vad flow är.
bara jag är klar med mina andra 2 elever :)

Mvh: Budbäraren
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2011-08-25 16:15
Ah okej tack för kritiken. va bra, gör det. Behöver all hjälp jag kan få.

2011-11-26 11:50
Upp! :)