[Video] Änglalik - Inga bevis (ft.Chooti) (Streetvideo 2011)
behövs inte sägas mycket mer, en streetvideo till låten inga bevis
märkte att ljudet va fucked nu haha, kommer en ny video med fixar ljud upp strax!
riktigt tung!
Prestige is the shiiieeeeeeeet
Mycket bra låt, videon var helt okej, kul o titta på. Härligt med scener från hemmaplan. Är det filmat från dig ner mot ica då bor du & farsan på samma gård! :) Bra jobbat
låten e riktigt fet. och videon va fet den med för att va en streetvideo! keep it up och välkommen ut igen ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Riktigt feeeeeeeeeeeet :) big up bror
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
fet brosh fortsätt så!
Robinholta af Pankbanken!!
Tung som fan mannen! Fortsätt spotta :D
www.youtube.com/ajdiin91
Riktigt nice ! =) One!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
som alla andra har sagt riktigt nice biiiiiig up (y)
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
Ängla, du har precis lagt det fetaste i din karriär (hittills).. Fortsätt med denna stil, du är råtung med detta.. Chotti, alltid lika tung. :)
bara kärlek, ni är för tunga, tack för alla kommentarer MjR: if you like this shit, vänta bara på skivan!
shit mayn, bästa jag hört med dig, fokusera hårt på musiken och åk inte in på kåken igen och du blir något stort! pz
Rätt nice ändå gillare beatet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack! fortsätt kommentera!
Diggar de tungt! keep it up man!
I'm out!
Antwey, fett att du diggar! sov inte på denna whoa bröder!
Sov inte på den whoa. Riktigt tungt!
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected] www.wizziedee.com
016 represent. Fuck yes. Grymt flow, fet video
Tycker väl ingen har gett någon vidare kritik mer än att dom tycker den är bra, så jag får väl ta åt mig uppdraget åt att slänga ut lite mer utförlig. Vi börjar från scratch. Rappen: Den var bra, lät fint med flytet och attityden. Ibland lät de lite slöddrigt och de var svårt att höra vad som sas, kan också bero på mixen. Men jag hade svårt för att höra vad du sa ibland. De va ingen big deal såsätt, men ändå en sak att tänka på, tycker jag. Texten: Den var väl helt okej, inget som jag fick en ''WOW DAMN SON''-känsla på. Ganska simpel och inga speciella rim eller punches. Den kunde ha förbättras tycker jag! Videon: Den här va något jag verkligen gillade. Inget video som gick till överdrift med en desto-mer-effekter-desto-bättre utan den va simpel, snyggt gjord för att vara en streetvideo och den hade definitivt sin charm! Simpel och lätt att förstå sig på. allt som allt var väl låten helt okej, inget som föll mig i smaken såsätt men det finns en del som tycker om låten! Men detta är inte min smak utav hip-hop. Fortsätt att jobba däremot, man hör att potentialen finns! fridens Imitation!
Spread us all over the word like aids!
DistantSplit: så ska de se ut, en riktig kommentar! kul att du tog din tid och tack för kritiken! mvh
Videon var nice, rappen fet som vanligt o reffen var riktigt galen
Dahl, bah gör mitt bästa.
Du är kiiiing!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt tung låt,skönt flow. fortsätt såhär! Päjz / Robish
Rätt nice ändå Haha förstår inte Nelione där, Ängla har bland det grymmaste flowet av alla som släpper låtar i whoas Vårhiphop forum! Fortsätt med den här stilen, ser fram emot skivan! Och gör gärna lite mer videos när du har tid och så;) Bless Dawg!
Fortfarande lika tung! Fan sov inte på den whoa!
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected] www.wizziedee.com
Fett som fan!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic