I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] danyH - Deuces (Cover)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-05-23 19:14

[Audio] danyH - Deuces (Cover)

Låten <-------------

Kommentarer nu people ! : )

Jag är faran som lurar i natten!

2011-05-23 20:06
Grym! :)

2011-05-23 22:08
thanks MJW! :D
Moderator

2011-05-24 00:02
Riktigt skönt måste jag säga!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-05-24 18:28
´thanks

2011-05-24 23:42
Okej, jag tänkte "YES nu får jag klaga på något" men jag fick fan inte det..
I SPEAK MUSIC

2011-05-24 23:45
HAHahhahahha Tamminen, skön du är!!

2011-05-25 01:29
låter lite för nasalt för min smak.. nice att du gör din egen version av den, och inte sjunger exakt likadant..Men det är inget jag kommer lyssna på igen!..

bra försök ändå,(Y)
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-05-25 01:32
Ska tänka på det, thanks!!

har du tid över såhär på nattkvisten så checka in min andra låt Going Down, ett av mina egna släpp!

2011-05-25 01:33
Det enda som faktiskt är positivt är att du får in sköna toner på vissa ställen, men sen går det ju bara utför. För det första, om du ska sjunga så sjung och mumla inte. Vill du inte att folk ska uppfatta vad du vill förmedla? För det andra, din engelska är inte stabil alls och det är säkerligen därför du mumlar.

Sen, varför säga att det är den fetaste covern år 2011 när du inte ens är i närheten av att göra det bra? Nej, gör inte en cover om du inte gör det ordentligt.

Förstår inte hur de överstående kan tycka att detta är bra?

Peace

2011-05-25 01:35
Inte min stil av musik smak riktigt . men kan ju inte heller klaga . ja tycker du har skön o behaglig röst o lyssna på .. keep it up ;)
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2011-05-25 01:38
Bra sagt Teezy, min engelska is just fine, jag förstår att du stör dig på mumlandet, pollen allergiker och min näsa är fylld av äckligt snor hah :)

Min kompis ville lägga några ord emellanåt där, att han sa så som han gjorde är en annan femma, detta är inget "Oh shit en ny låt som danyH gjort" detta är en av mina
test covers bara, men självklart, jag har lagt upp den och jag tar det du säger, ska tänka på det nästa gång jag spelar in, såklart är det inte den bästa covern 2011 grabben!

Peace daaaawg!

2011-05-25 22:31
men kom igen nu vafan folk!

2011-05-26 08:49
dock var det bara lite roligt att du sa att det var "bästa covern 2011" ;) den fick en att "reagera" många tänker då på engång.. "Hahaha, vilket skämt!" och även att dom vet att det inte är den "bästa covern", så tar dom ändå sin tid till att lyssna på den lite iallafall.. :) 8-] liksom lyfter upp sin öron! ;)

2011-05-26 12:28
haha, vi people är livsnjutare med för mycket stolthet helt enkelt då! ;)
Rappare

2011-05-26 14:27
Jag måste verkligen anstränga mig för att höra vad du sjunger!
Men skön röst har du!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2011-05-29 17:09
Alright man! Det är engelska och inte svenska så du vet, så hitta inte på egna ord nu bara! haha

2011-05-30 15:07
Jag tycker låtvalet va lite tråkigt. Jag tycker mig se alldeles för många covers på just denna låten nu för tiden. Tycker mixen i sig stack ganska mycket i öronen. Blev svårt att höra allt. Rösten lät helt okej. Inget sånt där ''WAOW'' performance men den var helt okej. Uttalet kan förbättras tycker jag. Allt som allt så var detta ingen höjdare. Kändes som om du skojade fram låten mer än du ville framföra den. Men det var det intrycket jag fick, sen vad vet jag. Resten kanske tycker jag är dum i huvudet som tycker det men jag står ändå för min åsikt. Men keep it up! Men denna får en tumme ner av mig, inget som föll mig i smaken.

Fridens!
MVH Imitation
Spread us all over the word like aids!

2011-05-30 21:53
Känns lite som att du gjorde den mer på skoj? Jag vet inte om tanken var att göra det för skojs skull eller om det var seriöst riktigt, men jag antar att det var på skoj eftersom det inte var hela låten..? Engelskan var helt okej, men mycket mumlande.. om man kan skylla det på pollen vet jag inte för man borde väl ändå kunna artikulera hehe. Men jag tycker den var skön o lyssna på men inget jag skulle kunna lyssna på igen! Men bra jobbat för övrigt faktiskt ;) tummen upp!

haru inget bättre för dig skulle jag uppskatta om du ville lyssna/kommentera min nya låt "Push The Button" som finns på min profil eller i tråden =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.