på En andra chans är yngves verser tunga - både flow och attityd sitter precis där det ska och det låter som att du varierar bra här men jag tycker dock att refrängen är lite för lik dina verser i flowet (en refräng ska ju helst vara lite annorlunda mot verserna) Stundtals tycker jag att Danish var dålig i denna låten då han nästan går över i att sjunga på vissa ställen och sånt gillar jag inte alls. Yngves vers och text är riktigt bra i Vill inte lämna dig och då menar jag riktigt bra både rimtekniskt och rappmässigt. Flow, variation, delivery, allt satt bra - jag tycker dock att du lade det en smula tyngre i början av låten. I om jag lämnar dig idag tycker jag att sångaren i bakgrunden är lite irriterande, men det kanske bara är jag? Angående första versen så låter det sjukt bra - du varierar som bäst här! Snyggt hur du blandar in bouncingen! Anjo är bra men inte superbra, har en känsla av att han kanske var lite trött när ni spelade in? han låter lite trött men han varierar bra. Det är all kritik jag kan komma med för tillfället - kanske lyssnar igenom allting lite nogrannare sedan och droppar lite mer fördjupad kritik angående texten osv.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?