www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
ingen som lyssnat på skiten eller?
ingen som lyssnat på skiten eller? Jodå. Du spinner vidare på Gessle-traditionen här på whoa.
Vad Gessle-traditionen är? Tja, fjortistexter - texter som lika gärna hade kunnat passa in i en Gessle-låt.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
vart ser du en sann text i mitt liv som en fjortis text? jävla idiot stick
jag diggar :) beatet börjar bli lite utjatat dock, tkr många kört på det :P men ja gillart iaf, har alltid tyckt om ditt flow och hur du lägger allt (Y) keep it up man
o förstår seriöst inte vafan bilingual snackar om... tycker texten är rätt bearbetad ja? aja ^^,
Riktigt bra och djup låt!
Jag gillar vad jag hör ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jodå. Du spinner vidare på Gessle-traditionen här på whoa. Vad Gessle-traditionen är? Tja, fjortistexter - texter som lika gärna hade kunnat passa in i en Gessle-låt. Ursäkta, påstår du att man kör fjortis texter för känslotexter på beats? - Du borde lämna denna sidan om du har den åsikten. Det är känslor man SKA köra, visst skönt med lite skryt sessions och så vidare, men hiphop/rapp är mer för att dela med sig av sina känslor i musik. (Enligt min åsikt, folk kan tycka olika). Över till låten. Beat: Nej tack, det är så uttjatad och är inget bra. Text: Grymt skriven, blev lite känslomässig själv. Flow/rapp: Lika bra som alltid. Mixning: Har hört bättre mixning, men varken bra eller dålig. Lite för mycket "diskant" accapella för att det skulle fastna för mig. Helhet: 3/5 betyg.
tack för mer utförligt! vet att beatet e old ! men de passade bra sen så ville jag mest skriva av mig! bryr mig inte så värst om det blev överfett eller inte! de e som sagt en svacka i livet just nu kul att ni lyssnar iaf!
Ursäkta, påstår du att man kör fjortistexter för känslotexter på beats? Nä. De skickligaste rapparna lyckas leverera känslosamma texter utan att få det att låta fjortis.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.
Gillas som fan känner igen mig i texteb
bilingual vrf är en hel sann text fjortis?? skulle va skillnad om de en massa påhitt osv.. skriver en sån text för att man vill må dåligt typ
Basilusken: Din text är inte fjortis därför att den är sann. Den är fjortis därför att du uttrycker dina erfarenheter på ett sätt som med alla rimliga mått mätt är - just det - fjortis. En sann historia kan förmedlas på olika sätt. Så är det. Du har fel, jag har rätt.
din åsikt! håll den för dig själv o inte säg till folk vad som är rätt o fel!
Basilusken: Hela idén med audioforumet är att man ska ge uttryck för sin åsikt. Har du missat det eller?
Grymt skönt beat allt va bra så en clean fet låt :)
kärt barn har många namn
hahaha trött kille den där bilingual^^ till låten så är fet riktigt bra djup som bara den vissa verkar klaga på beatet men vafan jag tycker den är tvärsoft. (Y)
www.myspace.com/friphmusic
tnx dude!
Bilingual . Är det rimmen, texten, hur han leverar texten eller är det alltihopa som du inte gillar? =P. Tänkte det kunde vara bra att klargöra bara ^^ För att kommentera låten tyckte jag den var bra =). Bra flow och texten var bra också tyckte jag =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Moderator
2011-05-11 22:03
Beatet är ju lite uttjatat som sagt, men passar bra till låten. Alltid gillat ditt flow och delivery, skön och fin låt helt enkelt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Varför skulle det vara "fjortis" att skriva deppiga verser, om vad man verkligen känner? För att kommentera låten. Kul att höra någon bra låt här på forumet, som omväxling till all skit. bra jobbat, kunde va lite mer välarbetat bara, hörde ett par missar här och där.
tycker det låter bra rizzla men jag hör ett ynka par flowmissar här och där men det är inget som stör mig. Mycket emotionelt och nice tycker jag :) fortsätt skriva så pennan brinner upp bara
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Bilungual är nog lite väl konservativ i sitt tänkande eller vad säger ni andra?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
kul med kommentarer! det uppskattas ! Ny platta i rullning om ett tag ! Tony Rissla - Min personloghet håll ögat OPEN
Riktigt grym låt som alltie:)!! Keep It Up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tnx!!
Låter bra som fan det här :)
Dahl, bah gör mitt bästa.
Den har spelats i mina högtalare som fan Tycker allt blev sjukt bra
Producent
2011-06-18 22:52
jag finner det jäääääääääääävligt lustigt att du beter dig som ett svin och säger att andra suger och att du ska battla dom när dom svarar efter det, så låter du själv så här :) haha, jag fick en tår i ögat, av din pinsamhet. låten var ju som jag redan sagt, inge vidare alls. texter är din akilles häl va?
jag finner det jäääääääääääävligt lustigt att du beter dig som ett svin och säger att andra suger och att du ska battla dom när dom svarar efter det, så låter du själv så här :) haha, jag fick en tår i ögat, av din pinsamhet. låten var ju som jag redan sagt, inge vidare alls. texter är din akilles häl va? Klockrent inlägg!
Nu har jag lyssnat igenom låten ordentligt. Alltså du håller dig till ämnet i texten men det känns ändå som att det inte är något speciellt över den, lam text helt enkelt. Rimmen är inte heller de bästa men rim är enligt mig inte det viktigaste så det drar inte ner låten. Sen vet jag inte om det är din mikrofon eller mina högtalare men jag tycker att a cappellan är väldigt grummlig. Rappmässigt är du ok, varken mer eller mindre. Försök tänka på att artikulera tydligare i forsättningen.