I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Nystartad musikgrupp!! Killen med koll.

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-04-24 12:54

[Audio] Nystartad musikgrupp!! Killen med koll.

Killen med koll består utav Dj Jake the fruitecake och rapparen Danny danger. Varje låt är resultatet av några få timmars spontan skaparsession i studion.
Detta för att fånga attributen hos en genuint framhostad serinad från våra innersta tankar för att beröra lyssnarens hjärta.
Inspiration: Brinnande bandyklubbor, Gubbar som säger adjö till sitt idrottarliv, ruffiga män över 40 som kallar bilbälte för "Fegissnöre", Jon Skolmes frisyr i filmen sällskapsresan Snowroller,
Sammtliga saker som de kristna gjorde mot samerna.

http://soundcloud.com/killenmedkoll

2011-04-24 12:59
Fattar inte riktigt hur man länkar här men kopiera denna adress:
www.soundcloud.com/killenmedkoll
Rappare

2011-04-24 13:24
HAHAHAHAH! JAG MÅSTE HA TEXTEN TILL POKEMON LÅTEN HAHAH! ^^

Så jävla klockren! : D Najs musikgrupp :D
dä ä näääjs brur!

2011-04-26 16:29
Roligt att höra! Här kommer texten:
Jr trainer wants to fight hon har en pidgey i level 7, du har fyra stycken pokemon så, vilken väljer du? el är effektivt så jag borde haft pikatchu nej men så är inte fallet men de kunde väll ha vart så. om jag hette ash ketchum, vände kepsen bak och fram. team rocket drar iväg igen på moln av brak och dam. Dom kommer att komma tillbaks, en sådan sak är sann. minns när man inte visste vem someones PC var för man. men de var längesen och jag är starkare och bättre nu. Knackar gymmets port på självsäkra sättet nu. veni vedi vici, och jag får min badge en nål. Men glömmer alltför lätt bort att you gotta catch em all! jag kör på tre stycken fighters och dom är tåliga resten flyger simmar och är allmänt dåliga. de funkar bra så länge dom ej paralyseras, s taktikmässigt måste alla noggrant sorteras.

Reff

Måste många dom, man trycker nedåt och B. Animationer hit och dit som att de är nåt att se. Rattata i level två och jag kommer iväg säkert?! Jag har BLASTOISE som kan krossa de lilla kräket. Kommer fram och utmanar denn asahårda flickan jag har alla nålar hittils och en masterball i fickan. Söver med min haunter han äter den i drömmer hennes pokemon är fainted kan ej vakna upp ur sömnen. är du förbered och skicklig kan du känna dig tranquilo har du kommit såhör dångt på vägen då fixar du indigo. De slutar ändå med att jag får gå HEM. jag kan inte flytta stenar de fattas ett HM. Jag vill ha graciösa nintales med en eldigbak och massa rarecandy som kan elvolvera magicarp. Ey YO pokemons 10 Budord!
ELEMENT, TRÄNING och KEEP IT URCOOL!