[Audio] Censur - Ljuger bäst ( Youtube ) Ny låt av gruppen Censur som består av Dkr & Raddan !tror inte detta kommer gillas av whoa men alltid värt ! peeyz !Text :aa fast neSnigla nån annan iställetjag är Mr.Redan-Bokad-För-KvällenFår får får, när jag får lammblir sniglad av alla överalltöver en kant är ditt motto skrivetatt du är måttligt efterblivenmen tjejen jag svär, pengar jag tjänarför att jag är, en playboy-stjärnaOch inte för att va såmen är oskuld och har sex endåinte för att skryta eller nått såntmen du? det e jag som e batmanAh men visstInga baggyjeans härdu e för kass för min rikemansvärldhar en clean stil är ingen brat från stockholmvet vad du vill visa, om du får popcornjag är bara den är inget alternativatt du puffar på facebook säger allt du villoch på nått sätt vänder vinden alltid min kappaoch tro det eller ej men de va jag som kastaOch inte för att va såmen är oskuld och har sex endåinte för att skryta eller nått såntmen du? det e jag som e robin hoodhan säger nått klyftigt o får dig på knäsäger nånting som den playern han ärnär han babblar iväg om din yttre glansför utsidan ger insidan en chansi din tanke är han dini sin tanke är han frimen låt mig läka dem sårenden som ljuger bäst får vem han vill(o baby låt mig läka dem såren)Kan va lättviktig som en OLWpåselättgriplig som självaste påvenlångtifrån tjock, långtifrån benigtrevlig på långt håll men långtifrån trevligså lat, höjjer aldrig höger handså fly att dem kallar mig en nöjjesparkmen wikileaks jagar mina texter nuför sen jag grundade illuminati har det spårat utmamma sa att jag är finast på jordenen charmig charmör som är retlig med ordenbara know it all som googleden största playern i världen men endå mest trogennobelpristagaren som också shejkarden enda i världen som aldrig failathört att gubben i lådan, gillas av lammså jag kastar mitt ankar ror gubben i landhan säger nått klyftigt o får dig på knäsäger nånting som den playern han ärnär han babblar iväg om din yttre glansför utsidan ger insidan en chansi din tanke är han dini sin tanke är han frimen låt mig läka dem sårenden som ljuger bäst får vem han vill(o-o baby låt mig läka dem såren)Jag har aldrig haft problem behöver ej förklara skitenså får alla dem som lider tycker synd om dem svinenhan säger nått klyftigt o får dig på knäsäger nånting som den playern han ärnär han babblar iväg om din yttre glansför utsidan ger insidan en chansi din tanke är han dini sin tanke är han frimen låt mig läka dem sårenden som ljuger bäst får vem han vill(o baby låt mig läka dem såren)