Det spelar ingen roll även om en tid har gått Det är alltid samma saker som jag sitter här åh skriver om Det är mina tankar när jag är ensam om natten Det här är terapi igenom pennan och pappret För vissa dagar dom är sämre än andra Och då finns det inga piller som hjälper emot tankar Så jag blickar ut på regnet som piskar emot backen Och jagas utav rösten som viskar här om natten Jag står i mitten själv i denna cirkel utav eld Åh jag drunknar i kvicksand när jag skriker på hjälp Jag skriver en text - åh frågar mig själv Hur länge det dröjer innan lågan är släckt Jag vet att du inte vill men jag går runt och bär din smärta Och alla dina tårar är allt som klär mitt hjärta Jag försöker få mina vingar att slå Men jag missar det mål som jag hela tiden siktar på Enkla saker är svåra när motivationen fattas Åh valet blir svårare med 1 miljon tankar Åh jag har gjort allt för att få mitt psyke tillbaka Men jag är inte han som hittar krysset på kartan Det kanske beror på att jag är han som vandrar själv Jag når inte mitt mål om jag får andras hjälp Så man känner väll aldrig nån så väl som man tror Man är oftast bara där för att fylla någon annans skor Jag har gått igenom saker ingen ska behöva se Så jag ser ledsen ut fast jag försöker le Jag får hela tiden folk att tro att dom inte räcker till Men jag kan inte välja de tankar som jag släpper in Det finns ingen som kan säga att det här är mitt fel För jag målar inga bilder för den som inte vill se Så om du har sett mig kan du relatera (DU RELATERA) - signatur deprimerad Ganska precis såhär är texten! :)
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676