[Audio] Demko & D-nice - Inga Ursäkter
Shuu!!! Ny låt med Demko, kommer upp många fler snart. Alla låtar kommer kunna laddas ner inom en snart framtid via vår hemsida. Tack för all support vi fått hittills, kommentera och sprid gärna. Lyrics: D-nice: .. orkar inte med D-nice d inte lönt jag skriver omöjligt o va förband fan jag slösar tiden jag ska försöka hålla minen mot den största myten HUR FAN KAN HAN VA SÅ GRYM, och bara ösa hitten jag ska förklara, är en hövding av mitt folk söker nya soldater, vi har en mönstring klockan 12 "en erövring av en stad där lagar tolkas konsekvent och vi tar det tillbaka ,jag hoppas klockorna står rätt" en ny världsordning, han är en gängbrottsling men vill bli fucked fast han e sur, han har ägglossning det blir en regeländring, en massa sedelskänkning till fattiga barn, jag tar från dom som lever häftigt en riktigt kraftutveckling, så fuck nån överhand en masstillverkning av lp's o cds överallt ha massa smarta rappare i mitt parlament så skit o röd o blått, d-nice ska bli president Demko: Orkar inte me Dem jag måste vara K. O att jag slutar då måste oddsen vara små yee jag e självisk ja bossen måste vara snål ja e inte den som blir punchad d måste bara vara krom stål ..ye rosten måste vara låg ja e kallblodig så frosten måste vara på kalla mig sub zero min skorsten måste vara torr ja smälter inte proffset måste vara pro så bro du kan inte jämföra vem dödade 5 bögar en bölade dem rövade så djem stönade olika raser o alla drogs till sin ja va aldri den som la mig i en boxningsring har material som kommer finnas me på nitti beats mina texter borde finnas me på wikileaks jag kände en snubbe som sa att d lönar sig o trampa på andra ena gången kom han undan andra blev stampad först tappade han håret sen manliga hormoner nu går han till deep behandlingar för såret haha glöm inte att använda kondomer du e redan sjuk o dum av använda kondomer ínget förvånar mig det här e 2011 åt vikket håll jag kollar åt e blåljusen tända huh jag va där mayn jag såg rosen brännas ja e en fuckin gorilla inga plågord ska kännas stark som svag d handlar om hur gåvor hanteras jag har alla svar frågor kan ställas ådrar kan spännas men jag förhandlar bra jag slår alla krav så dina smård kan stängas i lådor o slängas ..jag sköter min storlek du har ingen klass även om du köper lektioner köper pistoler röker på o fössöker bli stor me fötter på bordet men gråter som om löken e skuren
http://www.youtube.com/dddnicemusik dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA