I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Kambiz - Hos mig (freestyle sångversor)

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2011-03-03 20:06

[Audio] Kambiz - Hos mig (freestyle sångversor)

Satte på ett track med ett beat, sjöng genom hela. tog bort va ja sjöng på refrängerna sparade versorna. lyssna igenom snabbt, backa upp med ideer på versorna, kokade pasta o kom på refrängen utan beat. gick o spela in det, nån sparad mix som ja bara satte på. snabb mix på reffen. bläää hatar o mixa:) men aldri kännt att ja har gjort något sånt här förrut. ville bara se, vad folk kan tycka o sägaaaa.. ingen låt man sparar precis. bara lyssna igenom en gång :)

så skriv gärna nått :P om ni tittar in =) TACK

http://www.speedyshare.com/files/27189277/Kambiz_-_Hos_mig_freestyle_s_ngversor_.mp3

Rappare

2011-03-03 20:53
Haha vilken jävla förklaring om låten då!
Mannen din röst är så jävla skön, detta gillade jag!
Lät riktigt soft, vill höra mer från dig!!

Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91

2011-03-03 21:02
Word on Ajdin!

Fortsätt med sången mannen för du kan sjunga från din "hjärta"! ;)

Keep it up man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-04 00:08
Kambiiiiiiizzzzzzzzz my bro!! Du vet vad jag tycker, jag älskar när du sjunger!
Jag tycker att du ska satsa på sången till 150% :)

/ L - Fas 3

2011-03-04 05:07
Skriv en text, ta ett fett beat och sjung som aldrig förr. Släpp mer! Din röst är tyngaste.

Men ibland låter det som "autotune", OM du har det, skippa det.

Det kanske bara är jag som hör det men det lät som det i alla fall..
Sångare

2011-03-04 13:22
Fy fan vad GLAD jag blir =D Stort tack till skrivandet :)

Ajdin, kul att det kunde gillas :), om där vill höras mer, så kan vi spela in tsm juu :)

JNLrapper, TACK för dina ord =) får mig o tänka om, för ja rappar också då o då

Lukaz Min vän :D tiden går fort, jag ska försöka o satsa på sången, men tycker det är svårt, då ja knappt hittar något beat ja gillar lr kommer igång på.
Så du hajjar nog va ja menar ;D make me a beat bitte, so dankeschön, btw blir det hamburg något denna sommaren? ja ska dit nu nästa vecka xD

MjR Oehört nice att du skriver. ska testa o följa dina råd.
japp där är pytte lite autotune, som ja satta på en ton bara, som låter ibland sry :D haha men som sagt, detta är precis vad ja behöver höra

TACK

Fortf om där är fler. ge mig gärna support, för det gör mig glad o får mig o vela spela in mer.
skriv även negativa saker också om det finns lr tycks =) där är kärlek i allt =)

2011-03-04 13:35
Det är pågång! :) Jaa det blir det antagligen. kanske tillochmed tidigare :) Jag hör av mig :) :) Sköt om dig :)

Rappare

2011-03-04 15:48
Chill bro! Ja klart, vi får dra ihop något snart!
www.youtube.com/ajdiin91
Rappare

2011-03-04 16:25
Älskar den:D
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd

2011-03-05 12:53
skön som bara den ! =) / Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.