[Audio] Subden - I dig såg jag ljuset Har äntligen funnit kärleken. Skrev en låt till min älskling. Hoppas ni gillar den. Ge kritik och ge förslag på vad som skulle kunnat förbättras.//SUBDENKLICKA HÄR!TEXT:#Vers1Jag vet inte hur jag ska börja den här texten//Kan börja med att säga att kärleken växer//Över 30 dagar har gått sen det blev jag och du//för tredje gången. Jag lovar att det ska hålla nu//Jag mår väldigt bra som har någon som dig//Jag är väldigt glad att du vill vara med mig//Jag ska offra mig, ge allt till sista droppen//Flytta relationen högre mot toppen.//en månad har gått, nu hoppas jag på flera.//Sett många sidor utav dig, nu vill jag se mera.//Tiden med dig har varit ganska svår ibland.//Men jag kommer aldrig släppa taget om din högra hand.//Jag älskar dom gånger när vi bara har varandra.//När det är bara vi, du och jag och inga andra.//Sluter ögonen tänker på allt som varit bra.//"Vilket då?" Jo, varenda jävla dag.#Ref."I was livin' in the darkness when i saw a light.//It was you and you were beautiful and shining bright.//Like a star on the sky on a beautful night.//You are my angel and for you I'll always fight//."# x2#Vers2Jag förtsätter skriva och minnerna flödar.//För dig gör jag allt tillochmed dödar.//Du är min ängel och jag låter inget hända dig.//Har du problem med nått så kan du alltid vända dig.//Har haft mycket tankar måste säga en sak.//finns bara du just nu prejar allting annat i min fart.//Det är galenskap jag blev fångad av din blick.//Det var magiskt, fatastiskt. Helt jävla sick!//Det är så man kan beskriva dig, du gör mig stark.//När vi rör vid varandra svävar jag från mark.//Det känns underbart när jag är vid din sida.//Brevid dig vill jag i evigheterna vila.//För jag älskar dig älskling mer än själva livet.//Du och jag föralltid står redan skrivet.//Ingenting känns fel nu allting är okej.//Du får aldrig glömma bort att du är älskad utav mig.//#Ref."I was livin' in the darkness when i saw a light.//It was you and you were beautiful and shining bright.//Like a star on the sky on a beautful night.//You are my angel and for you I'll always fight//"# x2