Tack! Som sagt, vet beatet är gammalt. Slänger upp texten fall någon vill läsa också. 3 år sen idag, tänk vad tiden kan gå fort men ändå känns det som igår som du gick bort det som är värst av allt är att du inte fick en chans att göra något med ditt liv innan du försvann du var bara femton år du var ännu ett litet barn som hade lång tid kvar innan du hade levt klart alla minns dig som en tjej som gjorde en glad så det känns ganska dumt att ligga och gråta på 3 års dan det är hemskt hur en varelse kan vara så rå att se en flicka möta döden men bara se på varför gjorde du inget då du kunde ringa efter hjälp då kanske inte allt det här skulle skett du fick ett straff men inte tillräckligt nog för det är bara ditt fel, du som vart dömd för mord vi tänder ett ljus idag för att minnas den du var rose-marie hillring, vi vet din själ lever kvar kan inte sluta skriva finns så många ord kvar vet inte längre vad jag ska göra med allt hat all avsky mot en människa, eller ens det hur kan man kalla sig för mänska efter det jag beundrar din mamma som har orkat med det här och jag hatar den varelse som är skyldig till det här vad gör att en 19 årig kille mördar en tjej men känner inte endaste dugg empati för dig du blir inlåst några år men sen så kommer du ut och du har ditt liv i behåll, ditt borde få ta slut! tänker du nånsin tanken frank, ifall om hon hade levt hur många som hade vart lyckliga idag över det jag ser alla stjärnor på himlen och jag undrar vem är du du måste vara den som lyser starkast nu jag vet med säkerhet att du finns där någonstans rose-marie hillring, du var en värdefull skatt den femtonde februari för tre år sen idag hade du ingen aning om vad som skulle hända under dan du fick möta ett helvete vi alla önskar aldrig hänt men vi får leva med sorgen, för sanningen är hemsk du kommer aldrig tillbaks, aldrig hem igen men kanske finns det ett andra liv och vi får träffa dig igen skulle så gärna vilja veta bara om du mår bra bara veta om du hör mig och vart du är idag hur kan man ens säga att han lider när han är inlåst med Sveriges rättsystem tycker ni nio år är en bra dom Du borde få sitta inne hela ditt liv, du borde dö där Bakom stängda dörrar där ingen varken ser eller hör dig Du tog en ängel ifrån jorden, du stal en flicka på ett liv Och allt du gjorde, gjorde du med flit Jag tappar orden men känslorna svämmar över Rose-Marie Hillring, en ängel fick möta döden
www.myspace.com/lizenmusic