[Video] [Video]areOb ft. aNonym - Hur flum e vi?
Lite flumshiet som skrivits innan skolan, kommentera, kritisera, njut av videon och våran oseriösa stil! Som ni säkert kan gissa är det jag som är areOb. Pz.
ODC '10 - 4Eva.
haha de va nog de sämsta jag hört på länge grabbar
Finns ingen snyggare person än mig.
Inte så Knepigt hörredu, läs vad som står ovanför videon, sen kan du kommentera efter det din lustigkurre.
ODC '10 - 4Eva.
ja? bara för att ni säger att ni är oseriösa så ska jag säga att det är grymt eller va? :)
Nej det har jag aldrig sagt. Menar bara att du kanske kunde skippa kommentarer som din första t.ex. Just med tanke på att vi inte var seriösa. Letar inte efter så mycket kritik vad gäller den här låten så :) som sagt, Flumshiet.
ODC '10 - 4Eva.
Lite flumshiet som skrivits innan skolan, kommentera , kritisera , njut av videon och våran oseriösa stil! Som ni säkert kan gissa är det jag som är areOb. Pz.
Knepigt: word!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahahaha touché på knepigt ;D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Okej, ni är tydligen tröga, kanske skulle ha skrivit "konstruktiv kritik" så att även ni förstår vad jag menar.
ODC '10 - 4Eva.
Finns inte så mycket att vara konstruktiv med. Allt är nämligen dåligt. Ska han lära er skriva bra texter, flowa och mixa, eller? Kefft
Tycker du är bra också, riktigt coolt att ha med "SETT MIG PÅ STAN" i en låt, jävligt grymt flow du har också, väldigt varierande och spännande. Din åsikt är luft. Mixa blev det inte så mycket av, körde bara in skiten på beat med datormickar, vad förväntar du dig? tror du man mixar och styr upp en oseriös låt? Seriöst, tänk på hur låten är gjord innan du klagar på mixning och bra texter.
ODC '10 - 4Eva.
Varför man lägger upp en 'oseriös' låt, gjord med datormikrofon, utan mixning och dålig text är för mig ett mysterium. Att du sedan blir arg när folk kommenterar hur värdelös den är, är även det en gåta..
Jag skiter i hur oseriös ni är. Är det dåligt så är det dåligt, lr hur?
Wurrup?
Varför lägger ni upp en låt om ni inte kan ta kritik? Ni lär ju definitivt ha öron nog för att höra att det låter SKIT!Plus och minus: - Dålig mix (om det ens är mixat?) - Monotont och dött flow (blev du/ni tvingad(e) att rappa?) - Texten är verkligen usel. - Dina kommentarer förstör "låten" 10ggr mer. + den tog slut.
Det är ju lätt den fetaste videon som släppts i år!! ;D hahhahahahahaha
LGTM
tummen upp på dopeboy (Y) vf lägga upp något om ni inte kan ta kritik ? dude´s de ingår man ska kunna ta kritik både bra o dåligt allt kan inte vara bra där finns alltid hatare finns säkert någon som gillade detta men dock inte jag !
Var inte beredd på så seriös kritik med tanke på den oseriösa låten, trodde liksom att folk skulle förstå att den inte var seriös så fort de såg videon, men tydligen inte. Varför man lägger upp en sån här låt? Jo, för att det är roligt om man inte har något bättre för sig, och om ni tycker lyriken är dålig pga att det inte är depprap om livets ände och sån skit så behöver ni inte lyssna på fler låtar som vi släpper, för vi släpper för att det är _roligt_. Letar inte Fame direkt. Dopeboy, förstår inte hur mina kommentarer kan förstöra låten, finns det kommentarer som gör låten bättre? lemme know isf. Och ja, videon är den fetaste år 2011. Alla som klagar på flow får gärna göra en egen version och länka den till mig, inget mig emot! Aja, hoppas ni förstår nu, lycka till med era karriärer här på whoa :)
ODC '10 - 4Eva.
Okej, ni är tydligen tröga, kanske skulle ha skrivit "konstruktiv kritik" så att även ni förstår vad jag menar. Var inte beredd på så seriös kritik med tanke på den oseriösa låten OOPS, fail. Låten är som alla säger,
tvärkass. Gör om gör rätt.
097ROB Hur man uppträder påverkar ofta andras omdömen, ingenting som bör vara en nyhet för dig.
Alla som klagar på flow får gärna göra en egen version och länka den till mig, inget mig emot!Så man måste vara bättre för att få ge konstruktiv kritik? Jag får inte säga att en film är dålig bara för att jag inte kan redigera/skriva bättre manus? (Även fast jag skulle våga påstå att majoriteten som kommenterat säkerligen är bättre)
Sluta var så självgod.."Låten" är dålig på alla punkter möjliga - men du är aningen mer pinsam som försvarar den, lägg inte upp låter - är tydligt att du inte hanterar kritik..
Jaja Dopeboy, tänd en fet och skriv något tungt så får vi lyssna på något bra. Spräng mina speakers. MjR, Du fick precis 20 Elitpoäng. Tack för eran tid och era views förresten, vet inte vad ni fick ut av det här men, säkert nåt! Puss och kram
ODC '10 - 4Eva.