[Audio] Raddan, Dkr & fannie - Maktlös här [ Youtube ] Kritik uppskattas alltid :) !Texten :Reff :Du förlåt om jag blir kärmen jag blir faktiskt maktlös häri en värld, med dig som ärsom ingen ärbeskrivs med ord, och lite tillmedans din blick säger ingentingför den, för den, jag ärfår aldrig nån som duRaddan :när himlen faller kanske du blir minför jag förstår att jag betyder ingentingdin tomma blick säger allt du villatt jag sett dig nån gång är nästan allt jag minnskanva känslokall, men har känslor endådu är omtänksam, det jag är långtifrånmen endån önskar jag att du va minhar sagt de men de betydde ingentingdet e orättvist att man mår såhärför när tiden kommer springer jag ivägmen endån önskar jag att du va härvill säga de till dig men schhReff :Du förlåt om jag blir kärmen jag blir faktiskt maktlös häri en värld, med dig som ärsom ingen ärbeskrivs med ord, och lite tillmedans din blick säger ingentingför den, för den, jag ärfår aldrig nån som duDkr :om du va min hade jag slutat att känna dom känslor jag känner men annars jag tänker det slutar alltid lika dantett ögonkast med inget kvar har minnet kvarsen jag såg dig nu senastkan inte spela de spelet du spelarvill va fri men du smyger i tankari min fantasi som jag aldrig tänkt annarsnär jag ser dig nångång får du låva att hälsaför du är min dröm som jag hatar att älskai ett tomt rum i en ensam världhar jag dumt nog blivigt maktslös härFannie:nu har du lämnat dina spårMen tiden läker mina sårför en gång var du bara minmen nu är jag ingentingoohmen gud lämnar mig maktlös härDu förlåt om jag blir kärmen gud lämnar mig maktlös häri en värld, med dig som ärsom ingen ärReff :Du förlåt om jag blir kärmen jag blir faktiskt maktlös häri en värld, med dig som ärsom ingen ärbeskrivs med ord, och lite tillmedans din blick säger ingentingför den, för den, jag ärfår aldrig nån som du