I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] LilMike Ft Donzo - Its On (eNjoY Diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-02-04 20:30

[Audio] LilMike Ft Donzo - Its On (eNjoY Diss)

http://www.speedyshare.com/files/26682711/LilMike_-_Its_On_Ft._Donzo_eNjoY_Diss_.mp3

2011-02-04 20:41
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-04 20:50
tack :)

Graffare

2011-02-04 21:17
Bra beat, that's all.
-

2011-02-04 21:43
Jävlar va kasst!
För det första, lär er att rappa, jag hör ingenting dödande och ni rappar off-beat och otydligt!
För det andra, lär er att skriva texter, finns inte en enda bra rad i hela låten, och man hör knappt vad ni säger i 3/4 av "låten".
Och sist men inte minst, lägg ner skiten! Det enda ni gör här är att skämma ut er! Richard behöver inte ens svara, ni förlorade detta innan det ens hann starta haha!

Over and out - Knotan

www.soundcloud.com/knotan

2011-02-04 21:52
Allvarligt talat, vad har eNjoY gjord mot er?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2011-02-04 21:56
@JNLrapper

Han namedroppa honom i någon låt.
-

2011-02-05 01:14
Skamligt.

2011-02-05 19:37
hahahahahhaha sämst !!
LinkaN was here !

2011-02-06 13:20
Beatet var bra iaf.

2011-02-06 13:27
sämsta
Dahl, bah gör mitt bästa.

2011-02-06 15:50
tycker det är pinsamt att du gör en diss haha :)!
sen vem fan är donzo ? vad säger ni i verserna ens ?
hörde något liknande i donzos vers att han skulle slå mig osv :D?
pinsam kille som är kanske 15 år åh tror att han är sveriges maffia :P?

Minns du Ukm lilmike när du va otrevlig min en av mina polare :)?
så slog han dig 1 gång över din käke åh du började gråta åh sprang där ifrån :)?

tråkig diss , tråkig text finns ingen humor :)
vill du ha mer kritik så va väll beatet det enda som man hörde något av
och som var bra :)! pz
www.myspace.com/enjoykarlstad
Rappare

2011-02-06 15:58
hur ni inte själva hur illa de låter?? ingen självinsikt??
alla som vill hålla på med musik ska göra de, men självinsikt måste man ha tycker jag för att kunna utvecklas och detta var under all kritik!
Music makes me feel...

2011-02-06 16:38
enjoy.. för de första, jag börja inte gråta.. vart bara förvånad, men iaf, skit i denna diss. det var bara på skoj..
pz

2011-02-06 16:51
nej.

2011-02-06 18:13
om du inte började gråta varför tog du på dig solglasögonen åh gömde dig hela ukm ? skitsamma orkar inte sitta åh tjaffsa över internet :) men roligt att du försökte ialf :) pz

2011-02-06 23:07
Sämst, behöver inte ge dig kritik, för inte all kritik i världen skulle kunna ge dig nått att tänka på och bli bättre på, det är för många saker som är dåligt

2011-02-08 11:13
nä men sluta va.......
ELIAH !

2011-02-08 13:40
NEEEEEEJ fy fan vad KEFFA NI ÄR! Det är ända som är bra e Beatet men resten suger! Snälla gå och HÄNG ER, ELLER LÄGG NER MED SKITEN
Peace!

2011-02-08 18:50
haha

2011-02-09 01:10
Enjoy behöver i alla fall inte oroa sig. Om han nu svarar, så kommer han döda er!

2011-02-09 02:55
tungt beat iallafall :)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2011-02-09 09:39
joakim bäcklund god damn, hur fan orkar du hacka på alla?

du tror att du är bättre än alla..
ska jag vara ärlig så är du sjuukt dålig, lägg av

2011-02-09 19:42
hautkiddy.. du borde förstå. att musik handlar inte om att vara bra/bäst/grymmast/kändast och att tjäna pengar.. det handlar om att ha kul.
och vi hade kul när vi gjorde denna diss. för han namedroppa med i en låt.
men du som värsta swaggern kan väll fortsätta hata.
idontcare. i live on the haters..

2011-02-09 21:30
haha avlider..

2011-02-10 10:41
jag hatar inte ett skit, tycker bara det är löjligt när du hatar på folk genom dissar och andra sjuka anklagelser på facebook och msn..
ha så roligt!
Rappare

2011-02-11 02:56
PINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-11 08:04
eNjoY ... Ber dig svara ;D

2011-02-11 11:47
nee tänker inte skämma ut mig sådär :P

2011-02-11 12:11
hahaha fan vad jag skrattade när jag hörde "speedrapen"
Robinholta af Pankbanken!!

2011-02-11 12:45
s-s-s-speeed raaaap hahahah

Lil mike, jag är tillbaks igen för att skrämma skiten ur dig ditt tonårsgäng haha

ett gäng bitchiga bitches som inte backar en sekund för att vara snitchiga snitches

du försöker dölja din rädsla som en levande begravd men misslyckas fatalt som en hora utan betalt

Jag å mina grabbar röker tungt skunk i orten, du i dina pojkar kissar ner er i porten

du klär dig hiphop stil och känner dig nice, men ingen kommer nära dig för du luktar ju bajs

din röst är så möglig att din pappa tror du är bög nu, snaskar pojksnopp varje dag i ett närliggande höghus

Jag skiter faktiskt i om det var många år sen sist, och att du inte förbättrats tycker jag e rätt trist

du är ett skämt utan komik och du rappar lika bra som ett barn med kolik.
 :)

2011-02-11 12:55
josipr. trodde det var klart att denna text var åt en annan lilmike efterssom du skrev denna åt nån lilmike för ett X antal år sen. och jag blev medlem i slutet på förra året nästan.. så retarded är du. haha

2011-02-13 18:01
Ha hahahahhaha vafan? fattar inte vad som hände? trodde jag skulle få höra rapp i mina lurar men icke. om jag jämnför er med enjoy så är han en gud och ni är nått man skrapar bort från undersidan av skon?

tugga ur keften innan ni spelar in så jag hör nästa gång:)
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker

2011-02-13 23:16
HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAH
JMH-sound.se check it out!