Kan lägga ut texten om nån är intresserad..MC Gräs: Chickichickichicki MC Gräs Är här med en mad rapattack, är ni med eller? Vill ni ha gräs eller? Jag kan fixa bra Jag skiter i om det jag sysslar med är illegalt Mitt stash är det fetaste Om jag säger att jag har bra, så vet du att jag menar det Är du chilenare? HOLA PENDEJO Jag rånar svennar som går i mitt ghetto Jag rånar ett Netto, får cash till hekto Jag gick i skolan och beckna till rektorn När jag var 16, tog över en hel stad Blåste maffian, så ni vet det blev knas Nu har jag cash och är kung och tung på gräs Helt absad och rullar upp en knatch Betongen har format mig Så det finns risk att MC Gräs kommer robba digHertig: Jag säger tack. Vänta, jag vill bara visa er Att jag är satt här på jorden som den visaste Jag skiter i er, för ni kan knappt hålla takt Jag är fucked up i huvudet som på ladd, svamp och hasch Hatare och bögjävlar dom elimineras Jag softar här och hoppas på att den legaliseras Med en mentalitet som vet att han är profet Ställ dig upp mot mig och du faller som sten Dina texter gör mig apatisk Dom söver, jag lôver har rökt fet sen dagis Med ett flow som får dig att tappa ditt anlete Jag levererar galet shit som ger rappare rampfeber Så, jag viker ner er när jag färdas över molnen Tyngaste från Treriksröset ända ner till Skåne Så, känslan är klassisk, våghalsigt och hastigt När vi meckar en fivish och packish en pipishMac10: Spelar samma gamla skiva, reppar samma gamla flow Nynnar samma gamla visa, men med ett annat mode Det har vart tyst, jo tack! Men nu spottar jag igen Inga planer på ett skivkontrakt, men hoppas dagligen På att en dag få dela med mig, droppa denna bomben Med ett léende på läpparna, fri från ångest Vill nå högt en dag, kunna ta mig till toppen Inte snacka som dom andra, när jag inte har nått den Försöker vara ärlig, men är kall som en isbit Det är en tävlig och jag vinner på en fristil Men vem är du, vem är jag? Jag är framtiden Jag lovar er alla, jag är allt i den En karriär fylld med motvind är inte alltid roligt Se det som en ordvits, jag tror jag har blivit tokig Kanske, kanske inte har polletten ramlat ner Fuck it, ni kan testa men ni hugger i sten
It's nice to be important. But it's more important to be nice.