I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Makke @ Elektronen (Kungsbacka LIVE)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-01-30 23:44

[Video] Makke @ Elektronen (Kungsbacka LIVE)

Tjena.

Andra gången jag kickar live.. Denna gången bangade min sidekick så jag körde de hela själv istället. Irriterad över att de bara blev 2 låtar men de va najs ändå!
Ljudet är rätt kast men man hör rätt bra tycker jag fan..

Elektronen i Kungsbacka :)

Fred /Makke

Finns ingen snyggare person än mig.

2011-01-31 00:30
jävligt keff kvalite.

sen går du som en robot, missar texten, och går runt med en vattenflaska som om du vore VÄÄÄÄÄÄÄÄRSTA grym .

nejfan detta va skitkasst.
Riktigt Brutala <3

2011-01-31 11:47
haha lol de va andra gången jag körde live, förväntade du dig värsta eminem eller vadå? tappar bort mig? Det va en trådlös mick som glappade hela första versen, sen bytte jag i refrängen.. och HAHAHA vad fan har min vattenflaska att göra med saken ditt cepe?
Poet

2011-01-31 15:00
ljudet var riktigt dåligt så jag hörde knappt någonting :/
Men litet tips bara, när du är på scen, ta för dig av scenen, hellre att du rör dig för mycket än för lite (tycker jag) det brukar leda till mer energi även i publiken :)

Sen är inte jag så stort fan av att man kör ganska nedstämda låtar på scen - men det är jag det :)

Fortsätt träna lite på scen så kommer det bli awesome om ett tag :)
bra grej med vattenflaskan, kan hjälpa att släppa nervositeten om du har något att krama om ;)
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2011-01-31 15:58
Beat: din kommentar om vattenflaskan var bara patetisk. Hur kan man gå omkring med en vatten flaska som att vara grym? Man blir jävligt törstig efter typ 16 bars. Så man behöver vatten.

Rappare

2011-01-31 17:35
Jag va där och kolla! dom trådlösa mickarna va as dåliga, glappa fett sen va ljudet där innan rätt bra men kameran som filma tog nog inte in ljudet så bra!

2011-01-31 19:49
gomserapplife : ganska meningslöst att ha en vattenflaska när han inte dricker ur den?
Knepigt:
nej ja förväntade mig inte värsta eminem.. förväntade mig inte ens en standardnivå.. men detta va bland de sämsta jag hört.
Riktigt Brutala <3

2011-01-31 20:35
Beat:

allvarligt talat, vem fan bryr sig om vad du tycker. Tyckte bara det va kul att ställa upp och köra lite.

jag blir ju sååååå ledsen när du klagar naaw

puss <3

2011-02-01 15:56
Knepigt:
Varför lägger du upp en video om du inte kan ta kritik? kid!

Ser ut som du försökt skaffa fans via Fragbite också... Lyckat(y)

http://www.fragbite.se/?threadID=983441
Riktigt Brutala <3

2011-02-01 17:28
Jag kan tala för mig själv nu. Jag har aldrig stått på scen, vilket gör att jag också skulle vara sjukt jävla nervös om jag fick chansen att stå på scen, så bra val med vattenflaskan. Oavsett om du dricker ur den eller ej, du gjorde din grej lixom för att släppa nervositeten. (om du nu är nervös men det är väl alla).
Dock så visar du för mycket att du är nervös genom att "gå stelt" eller knappt röra dig alls. Nog du gick fram och tillbaka, men mer "action" och feelings vill man allt vara med om. Det skulle jag vilja ha som publik i alla fall.

Ljudet klagar många på, och det gör även jag. Jag hör, men jag hör inte mycket. Det blir bara jobbigt att lyssna på. Så försök tills nästa gång du rappar på scen:

1. Kolla mickarna så dom funkar innan start.
2. Rör dig mer.
3. Fixa en kamera som tar emot ljud bra. (om du nu ska filma/spela in ljud)
4. Kommentera inte onödiga saker som "Vem fan bryr sig om vad du tycker" i dina trådar där du själv vill ha kritik.

Där fick du mina ord. Hoppas du tar dom till dig.

2011-02-01 21:09
beat:
missar texten, och går runt med en vattenflaska som om du vore VÄÄÄÄÄÄÄÄRSTA grym

Det fick mig att tycka att du bara är en fjolla, internetgangster som hänger runt och klagar.. Där fick du mitt svar.

MjR:

Tack för sjukt bra kritik, det är sånt jag vill höra.. Ska tänka på allt nästa gång på scen, ska röra mig mer och riktigt känna att jag älskar scenen:) det känns som att det va micken och glappet som gjorde mig osäkrare på scen.
thx!;)

2011-02-01 21:10
vem fan lägger upp en annans grej på fragbite?? det är ju fan bara massa äckliga datanissar där inne ju..