[Audio] Vigg-E - Samma sak idag Ny låt lyssna gärna och tryck tummen upp! Sprid vidare och visa kärlek.. Ju mer lyssnare man får ju mer motivation får man. Droppa gärna en kommentar! Text:Vers:jag kollar tillbaka men inte ett skit jag serdet jag bygger upp fortsätter falla neralltid varit så så man börjar bli vanjag stor nu men önskar fortfarande jag var ett barnman behövde aldrig tänka inga problemnu sätter sig problemen på mig mayn som fuckin eksemlivet är en gåva så ta vara på det du harkänner du som jag känner vi samma varje dagdu vet jag kände det va dags för en förändringmen tillbaka utav det va tror du jag fick ingentingnu är det slut jag pallar fan inte merey tittar upp mot Himlen men o ner faller regnnär finner jag min lycka och inte min oturskiter fan i allt dem säger nujag finner fan ingen mer tid och förklaradu vet jag försöker bara va den bästa jag kan varareff:det som var då, det är fortfarande idagdet jag såg då, ser jag än i dagdet jag hörde då, hör jag än idagsamma jävla prat om alltid ska bli bra vers:vill bara bort försvinna till en helt annan platsvar man nu finner lyckan så är det någonstansskenet bedrar ensam i mörkret står jag kvarjakten efter lyckan försvann redan som ett barnallting började bra men förändrades ganska snabbtminnena förlorade så kvar finns inget allsensam o lämnad och nu söker jag ba efter sanningenfrågor efter frågor men svaren ger ingentingnu skiter jag i vilket och drar min egen slutsatsvarför gå rundor tro allting kommer bli bradet funkar inte så och kommer aldrig görakommer alltid någon i vägen och börjar förstöradet du byggt upp och det du lever fördet du skyddar med hela ditt liv det du dör förden lilla saken som betyder allt för digsom betyder allt för mig så ba säg