[Audio] L yrik M- Jag vill ha lax [youtube]
jag e namnlös eller har ett namn spelar punk spelar i ett fett band vi kallar oss "dö din stygga röv" förlåt, jag spelar ej e bara sugen på öl min dröm e att släppa en trance skiva du gillar mitt flow dance din diva dina pants kliar, för stor pung som svajjar min rimteknik e mörk som målade vit hajar kanske låter flum dumt och osammanhängande men kolla igen jag bollar som zlatan igen bollar trollar som trollkarlen i holkar min rap e sjuk, den behöver tolkar den e på ett annat språk, kan du hajja? nä du e la upptagen med att fiska upp bajset när du bajsar dyr fisk- jag vill ha lax jag vill rida på en tax dyr fisk- jag vill ha lax jag vill rida på en tax dyr fisk- jag vill ha lax jag vill rida på en tax vers två e så bra så 1 plus 1 blir två min rap e hardcore som din far då som sköt alla sina kusiner på en bal å så reta inte mig, reta inte dig känn dig mobbad å utanför som en störd bög jag e inte bög, jag har knullat din mor ju men det va bara för jag trodde hon va en man vill ha dina pengar, ska köpa rullskidor på femmans åka ner för backar, gör sånt när jag rappar å snälla jag gillar får så knulla inte häst man jag e fetare på micken än fett i fettan jag vill rida på en tax dyr fisk- jag vill ha lax jag vill rida på en tax dyr fisk- jag vill ha lax jag vill rida på en tax