[Audio] SagoLik - Batman (hela låten)
Youngkid ville ha en andra vers, här är den :)
Text:
SpoilerRef ----------------------------------------------------------------------------------- jag säger batman, han är snubben dunkar subber skapar trubbel kung över assland, på klubben ragga bitches dricker bubbel svenska läder lappen, hans signatur den lyser upp i natten fiender, jag menar kvinnor som är klädd som katter ----------------------------------------------------------------------------------- vi snackar batman säger aldrig nej till hundra kronor batman han har alltid varit svag för tyska horor han hittar på sånna ord som en skurk för han vill inte diskriminera och kalla dom turk
du svänger fel å du kör in i en gränd den enda vägen hem är blockerad av mörka små män men när allt hopp är ute kommer en omtalad legend och skurkarna blir butt fucked all over igen
batman han gör det säkert på din gata batman han bryr sig ej om du är flata
han är den killen med en magisk magi och alla ord du kastar på han ja dom skiter han i
en ignorant jävel även en bråkstake som en drake spottar eld de finns alltid en hållhake en riktigt cool kille har aldrig sett på maken han kommer knulla dig rakt av över småsaker
Ref ----------------------------------------------------------------------------------- jag säger batman, han är snubben dunkar subber skapar trubbel kung över assland, på klubben ragga bitches dricker bubbel svenska läder lappen, hans signatur den lyser upp i natten fiender, jag menar kvinnor som är klädd som katter -----------------------------------------------------------------------------------
ja mr batman han gillar inte bond brudar han gillar brudar som inte använder korkskruvar
helt utan barn han föredrar att vara ensam hemma sätta sig i soffan lugn och ro och mecka upp en femma
jag måste säga jag beundrar hans stil jag kör en bmw men han har ändå finare bil
ensam i sin grotta bor den mystiska mannen fet platt tv high definition porr och handkräm i högerhanden
men jag själv jag tycker batman han är prylbög bakom kulisserna jag hörde robbin smyg sög
men frukta icke den fantastiska man han fightades mot joker alla vet att batman han vann han har moves som kan få dig på rygg lika dödlig som ett bett från afrikanska små mygg vissa gillar batman för att han är så snygg men du borde akta dig för stryk om du varit stygg
Ref ----------------------------------------------------------------------------------- jag säger batman, han är snubben dunkar subber skapar trubbel kung över assland, på klubben ragga bitches dricker bubbel svenska läder lappen, hans signatur den lyser upp i natten fiender, jag menar kvinnor som är klädd som katter -----------------------------------------------------------------------------------
http://www.speedyshare.com/files/26132354/SagoLik_-_Batman1.mp3
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
|