[Audio] L yrik M- Tennis och nudlar [youtube]
nytt år nytt namn Klåda och irritation runt ändtarmen vänd armen stoppa in den i analen såg en dvärg på ica jag stal den jag åker till norge å jagar valen ska nämligen ha den i matsalen tennis och nudlar lemmy som jublar lyssnade på motörhead men gillade ej men pillade på en grej, kanske va en tjej men kom på att det va mina egna mans bröst hatar hip-hop men hatar mest hans röst nämner inga namn, nämner inga namn verbal som penisar i kriget vietnam hemorrojder och barn i barskåpet inga barn hittade, banken utan personal åkte fast för dråpet och rånet bara för jag hade tatuerat min plan på låret i fängelset fick jag kramper och smärta förmycket tappa tvålen med egen vilja sa till de andra stoppa in den här å chilla uppsöka läkare så dom kunde stoppa in fingret jag sa "gillar rövknull för jag är singel men när jag gifter mig ska jag bara köra normalt min jätte penis i flicke hål inget analt bli normal, äta grönsaker gå på sportlife lider inte av borderline bara gå på AA full på wine som ett tyskt swein, nej det va inte jag som sa heil det va din pappa... som står naken på skansen med regnbågs flaggan ni kan hata mej, det e okej som att pulla tant ey hej hej min pappa sa, jag säger uppkontakten om du e gay då sa jag, kom hit å sug e du snäll. snälla ta den i munnen å sluta gnälla som din vän kjell va varje kväll tar jag ett glas vin för att verka vin inte verka som ett svin som äter gris å slår barn har inga barn så snor grannarnas barbies jag rappar fett nice å du rappar garbage ha det nu ska jag dra mej, ska tvåla in snoppen sen fortsätta gnälla och skälla på autotune i hiphoppen