Magna: Något sticker mig i sidan så jag viker av lågor brinner genom dimman var blev stigen av springer runt där ingan annan satt sin fot innan tittar du på mina tårar ser du bara blod rinna Tappat talan känns som munnen är ihopklistrad skriker inombords när skräcken sätter sina klor i mig skrämmer med att aldrig hitta samma liv igen bränner gör den sanningen att ingen hör mitt skrik ikväll satte hatet framför kärleken när jag va sårad och det ledde till att jag fick höja glaset sedan skåla då min egen skugga blev min bästa vän som jag bara kunde vara med när ljuset det var tänt Jag försöker dölja det jag känner men det bränner tänker bit ihopa då jag nästan knäcker mina tänder minnen blir till något som jag bara glömmer sen då jag hissar flaskan sedan halsa tills jag tömmer den - Lukaz: Låt mig bryta isen - tror att det är på tiden Så många som döljer och nekar vissa delar av livet Tar saker förgivet - har vana att trassla till det för andra Tänker bara så långt näsan räcker - nu ser du var jag hamnat Nere på botten - försöker hasa sig upp Men ingen idé att försöka för bagaget är för tungt Istället blir det värre - för varjedag som går Såret som han bar på innan - har förvandlats till ett stort svart hål Spriten är hans bästa vän den sviker honom aldrig Har han inte flaskan i sin hand - så drabbas han av panik Det destruktiva gömmer han bra - folk tror att han är glad Ingen kan ana att han har självmordstankar varenda dag Han hittar inte ljuset längre - letat i en evighet Mörkret faller sakta ner - han orkar inte mer Sorgen som han bär på har han aldrig delat med nån annan därför hans skalle snart exploderar av tankar - Lito: jag har tanken om ett liv, ett liv med en framtid att inte sitta fast och kunna göra vad jag vill för en gång skull ska jag inte gräva ner mig själv jag ska vara stark och inte släpa mig i eld alla misstag som jag gjort nu ska jag inte dämpa fallet felandet går fort och tiden rinner ut i sanden jag känner på mig, att det är tid att växa upp stå för sakerna jag gjort, och försöka bli en ny person så jag blundar en sekund, och samlar på mig kraft sparar minnen i en låda och vänder på mig, siktar fram jag vill inte vara han jag var förut en skamsen liten pojke som inte hittade ut han va fast i sig själv och såra folket som han älska hur kunde detta hända, jag ville bara vända det känns som jag öppnat en bok som jag redan läst nåt är på tok tänk hur trångsynt man är Refräng: Springer runt i mörkret - Jag finner inget ljus Känns som ingen annan sörger - då jag inte hittar ut Jag möter alla hinder - med gråten i min hals medan modet det brinner - ska jag ro båten in i land Brygga: Finner inget ljus - Jag hittar inte ut Jag försöker finna den personen som jag en gång var så jag
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum