[Audio] Lukas Huss Enge (Peaceful) "Brusten Själ" Hej Whoa! Låten talar för sig själv, skriv gärna en kommentar efter att du lyssnat. Hoppas du diggar min grej. Fred ut. Länk för nedladdning!Idag var dagen som du lämnade oss gråtandes,sex år i Sverige och nu hem till något svårareDin tid här finns i våra minnen och jag lovar deAlex fan jag är ledsen för de gångerna vi bråkadeLillkillen vet inte ens själv var han ska åka menhan vet att de ljög när de sa "du ska åka hem"För hem är där man trivs och där familjen ärde tog honom ifrån oss, brorsan bär en brusten själDu satt och grinade i trappan, hela gänget grätjag är frustrerad över att jag är så maktlös härInget kan vi göra och det gör mig så förbannad närjag vet att nästa gång vi ses igen är i en annan världDu är stark mannen, brorsan sluta aldrig krigaHåller tummarna för din skull, vi ses på andra sidanJag kommer minnas dig föralltid,ta hand om dig i Ryssland och lycka till i din framtidDu tillhörde vår familj och nu har vi har mist en brormitt hjärta smärtar när jag tänker på din situationDu måste se ljuset i mörkret så var stark min vänhåll alla tummar som du har för att vi ses igenTvå år går snabbt, minns du när vi började sjuannästan gått tre sedan dess så se det från den ljusa sidanJag kommer sakna hur du garvade så fasligt fultdu förgyllde våran dag det var så galet kulHur du alltid rappade Kartellenlåtar,trodde aldrig jag skulle sitta bredvid dig och gråtaStråkar börja spela när jag tar farväl en sista gångAlexander Dimitro, en krigare från vår betong