I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Subden & E.S.A - Saknad för Alltid (Samuel Ekblom)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-11-30 22:45

[Audio] Subden & E.S.A - Saknad för Alltid (Samuel Ekblom)

Tjena, slängde ihop en låt idag till min kusin.
En av mina första låtar så ge gärna kritik och säg vad som var bra och vad som var dåligt och vad som kan göra bättre :)
jag rapar i första versen, Sebbe (E.S.A) rapar i andra versen och det är hans första låt han rapar i.

// Subden!

2010-12-01 10:45
upp!

2010-12-02 21:22
Ingen som lägger ngn kommentar??

Rappare

2010-12-03 14:07
Alltså. Rappen är faktiskt inte så bra på någon utav er två. men det är ju faktiskt tanken som räknas i sådana låtar. och jag tyckte ändå att texten i för sig var rätt bra men för mycket nödrim lite här och där. och Sebbe, bra jobbat för första gången. men du behöver lite mer takt känsla.. Subden.. du har takt känslan tycker jag. men det låter som du att du rappar med en röst som egentligen inte är din.. när jag hör på dig så får jag bara en rolig bild i huvudet ( när du sitter på skithuset och verkligen tar i)
men men inget hat här eller något. säger bara som jag tycker ;)

Men i helhet så var det faktiskt fett. Hoppas hampus kommer hem från där han är.
och hoppas han slutar med knarket. Och FUCK SOCIALEN. vet vad du lider om. hatar dom.
dä ä näääjs brur!

2010-12-08 22:23
Det är hans riktiga röst :) Bra föresten grabbar! :)
JMH-sound.se check it out!

2010-12-18 17:31
friZone, tack för kritiken :) Bra att veta. Jo som du skrev om min röst, jag har länge funderat på om jag ska rapa i den tonarten eller om ja ska rapa lite ljusare.
Nu fick jag nog bekräftat att ja ska rapa ljusare.
Btw jag är hampus :)
det är samuel vi saknar :)