[Audio] Trofast - Tiden När Man Var Barn
Tjena igen! Nu har jag släppt en låt på svenska, för ovanlighetens skull. Den tar dig tillbaka till högstadiet, när alla ägde en 3310 och skolkade. Tänkte lägga upp den här, whoa-folket brukar(iaf vissa) digga när jag gör svenska grejer. SÅ jag hoppas den faller er i smaken, om inte? Tack för ni tagit er tid iaf =)http://soundcloud.com/trofast/trofast-tiden-nar-man-var-barn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EN RUGGIGT fet jävla låt! Gillar ditt sound jävligt mycket faktiskt! Trots är det inte är "oldschool lalalal" o alltde där tjaffset! Bra skit however! Keep spittin! FÖresten, kika gärna in min senaste "Mallen till mittliv" FRed!
http://www.facebook.com/pages/L-Green/110590459022676
Riktigt bra feeling Trofast, I feel you på varenda punkt.
Tycker du har bra känsla, kan relatera till texten. Låter bra, sångmässigt, delivery mässigt och allt. Det enda jag kan klaga lite på är att verserna blir lite långtråkiga då det ofta är en återkommande melodi hela tiden. Det som jag skulle kunna tycka gjorde låten om ännu bättre vore lite mer variation. Men bra Trofast. Diggar det.
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected] www.wizziedee.com
thx boys!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du har blivit ruggigt bättre, lyssnade på 'finast i världen' när jag såg att du lagt upp denna, fyfan va du har förändrats! keep it up ;)
din mamma
du är mer än dubbelt så mycket bättre på svenska! saknar stämmor på reffen! /Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Satt och njöt hela låten! Grymt sa grisen!
Moderator
2010-11-21 19:52
Brukar inte gilla dig på svenska men detta var sjukt fett.. Låter inte så tillgjort som det oftast kan göra (delivery/röstläge). Detta lät mer naturligt och ja, riktigt bra för att vara ärlig. Big ups!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
den va rätt fet faktiskt. lyriken va nice. soundet likaså. diggar dig mer på svenska faktiskt. fortsätt droppa saker jag diggar ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Stämmer in i kören, fet låt! Detta känns mer äkta än det engelska du släppt men fortsätt göra det du själv gillar.
skön låt som fan! :) big up!
Tack som fan alltså. Allihopa, skitkul att höra. Ja, det blir ju mer personligt på svenska då det är ens modersmål. Hade inte passat lika bra att göra denna på engelska. Tusen tack! :)
lust att lägga upp lyric?? btw den var jävligt skönt :)
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
grymt bra trofast! vill höra mer på svenska från dig!
www.myspace.com/EmilE438
denna va bra :) fortsätt med din grej / vigge
www.youtube.com/viggemusic
Den var fan nice :) kan du fixa download länk ? peace
kärt barn har många namn
MF GOOD!!! Denna var riktigt nice.. Hey trofast! fixa en nerladdnings länk!
Hooka länk? Var förövrigt en jävligt fet låt! Skulle vara grymt att kunna lägga in den på mp3n
aaa. detta e bra!!! =)
Micke From Mother Fuckin Miilk
Det här är riktigt bra
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Fett nice, nerladdnings länk? :)
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Fan vad nice!
Prestige is the shiiieeeeeeeet
Tack.. :) Nerladdningslänk ligger några inlägg upp ju! Hehe
Thx! Kör en liten upp på denna, ifall folk missat. Eller vadå ifall, klart folk har missat. Så för er som missat, hehe!
Producent
2010-11-27 23:43
jag har funderat ett par dagar nu. och kommit fram till att hade inte new kid börjat göra låtar så hade du inte kommit någonstans alls. du hade fortfarande varit killen som kickat freebeats. och tro mig, jag vet... jag är ingen random. är själv polare med marc, new kids bror. och jag har nog hela västkusten med mig när jag säger detta :) du är pinsam. hitta din egen fucking stil mannen.
Konstigt om du är nere i gamet så hårt borde du väl veta att han heter Newkid inte new kid. PAH
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
Jag vill ha texten!
dä ä näääjs brur!
snabb skrev ihop texten :P vet dock inte om allt är rätt ! :P men här har ni !inga tuffa val tänker på när ja va barn ingenting va knas allt va så jävla bra nu står ja här idag finns allt för många val tänker på när ja va barn allt va så jävla bra Kommer ihåg i högstadiet man spelade 2pac i högtalaren de va minnen då, alla hade en 3310 aah, de va den som va inne då alla ville ha samma brud nu äre ingen skola längre jag kan andas ut, trodde jag men nu måste man ha ett jobb skicka mig tillbaka till skolan där ja va en liten pojk där alla visste att ja drack oboy skicka mig tillbaks till tiden då man allti hade skoj då man inte stod inför några tuffa val å hela jävla livet kändes underbart tiden man trimmade sin moped nu är man äldre, för de mesta så vill man ba va i fred stänger in mig i mitt rum skriver en text, tänker på tiden när jag var ung inga tuffa val tänker på när ja va barn ingenting va knas allt va så jävla bra nu står ja här idag finns allt för många val tänker på när ja va barn allt va så jävla bra första dagen i gymnasiet, ja undra va jag redo för de här va fett nervös de pirra i min mage men ja ville ba ge mig iväg de tog ett tag, men sen så sket ja i allt va som en labyrint där ja fick leta mig fram ja kände att de inte var nått å ha ja tog beslutet ,där ja hoppade av många sa att de va dumt nu har du ingen framtid kvar men ja va ung å ville se mig runt nu gör jag shows går därifrån med en sedelbunt jag saknar ändå gamla dar folk från förr när allt va bra stänger in mig i mitt rum skriver en text, tänker på tiden när man var ung
Jävligt soft låt :D Synd att beatet hade taggar kvar annars vare BOOM! :D
http://Gmxmusic.se
riktigt skön!
http://www.youtube.com/user/rallfii
Detta lät fan soft! Anledningen till denna lyckade låt är att du lyckas förmedla nostalgi känslan rakt av
www.samyprod.com
konstigt : säg det till resten av hela musikbranschen.. folk tar från varandra och kör sitt på de.. thats it.. varje gång jag kommer in på detta forum och checkar in låtar så ser jag alltid ditt namn.... just ditt namn konstigt! du är en glädjedödare. sprider bara hat! aldrig någon konstruktiv kritik. bara rent skitsnack från din mun! visst vi har yttrandesfrihet men du går över gränsen lite för ofta!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
krylleh-B P18 - Du måste lära dig att ignorera honom, finns ingen anledning att ens läsa någonting han skriver.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Det här gillar jag! Älskar låtar som tar en tillbaks, jag antar att man saknar det lite :)
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
Tack som fan, era kommentarer värmer sjukt mkt. :-)
Riktigt fet, mad propz!... riktigt go text , skönt flow, och beatet va helt okej.. fortsätt göra din sak !
ha länge sen ja va här inne.. hade nästan glömt lösen o allt xD men trofast du hör till oldschool av alla som brukar lägga in låtar här så df kika ja in här ;) alla nya bläddrar ja förbi ledsen men orkar inte gå igenom o lyssna ifall dom e bra elr inte, ja vet ju att dom gamla goda artiserna här är bra df kikar ja jämt in på dom. Låten va bra stämmer ju in skolan e slut o man jobbar o sliter som ett djur. inte kul men man måste ju leva.. . Härligt =D
Så grymt fet låt Trofast. Känner igen mig i skol-sammanhanget. Precis likadant på gymnasiefronten och allt det där. Skön känsla, fortsätt såhär!
Grym låt Trofast! Känner igen mig nästan hela låten igenom. Någon som kan fixa nedladdningslänk?
Skön låt man! :)Keep it up!
Hehe så denna är uppe framme igen. :) Tack tack! Missa inte nya grejerna på min soundcloud.. Snart kmr det även nya rapgrejer!
Länk !!!
Legal#. Truestar^
Ny länk vore gött! och är det bara ja eller går det inte att sänka volymen på soundcloud? lackar fan
Sjukt tung låt! lätt en 10,a! Någon som kan fixa länk??!!!
Jaak0 Sjukt tung låt! lätt en 10,a! Någon som kan fixa länk??!!!Håller med. Lägg upp ny länk! Sjukt bra!